dijous, 15 de maig del 2008

Merida Scultura

Ja la tinc, per fi he aconseguit la meva màquina, ara em toca a mi treure-li suc. Com he anat comentant crec que tinc un dèficit de km en bicicleta, i per tant ja no tinc excusa, de moment la setmana que ve intentaré apuntar-me a la Transcollserola per a fer el recorregut de 90km, m’anirà bé com a motivació.

http://www.area3esports.net/transcollserola2008/index.htm

A més gràcies al Garmin que porta l’Enric tinc aquestes dades de la sortida de running que vam fer el 29 d’abril al migdia, falta la pujada des de la UOC al pàrking de la carretera de les aigües, des d’alli a la Budellera, revolt de les Monges, rectoret, Tibidabo, Bombers i de nou a la UOC. Atenció als ritmes per km, no estan malament per no ser cursa, eh! Una volta maquíssima per fer corrent o en bici.



I com ha anat?

Les Curses més rendibles