dilluns, 13 de juliol del 2009

Bon cap de setmana d'entrenament

Quines sensacions tant diferents a una setmana abans de Balaguer! I és que m'estic trobant còmode, especialment en bici però sobretot en el running on he tornat a rodar entre 4 i 4.30 en distàncies curtes i amb mitjanes de 5 en les llargues. El tema calor encara segueix baixant molt el meu rendiment (a qui no?), esperem que el fet d'estar per sobre dels 1.000 metres redueixi la temperatura.
El cas és que ha estat un cap de setmana força complert, començant pel divendres en què el Xavi m'acompanyava a fer un rodatge exigent tant pel desnivell com per la distància (25km) i que vam completar amb una mitja lleugerament superior a 5min/km però fent els darrers quatre en 4.30.
Pels 2.5km de natació al mar no trobava ningú, però mentre els meus pares feien un aperitiu al Club Náutic de Vilassar, jo nedava de boia a boia. Al final quasi una horeta i perquè m'esperava la fideuà, el ritme no era cap meravella, però m'hi hagués estat més temps.
I diumenge quedàvem amb el Nico per arribar-nos a Terrassa i Sabadell, rodant a ritme viu i moments acoplats, però convinant amb estones de xerrameca. Més o menys 82km en 3 horetes. Per sensacions i encara més veient la foto, mica en mica encara hauria de pujar algún milímetre el seient i l'ideal seria baixar un pelet el manillar, a veure si així aconsegueixo posar l'esquena més plana. Sense pressió, però, ja que ara vaig còmode.


Per cert, estrenant equipació de SBR i cremant-me les espatlles (no esperava tant sol).

Les Curses més rendibles