dimarts, 28 de juliol del 2009

Doble inscripció

Segueixo deixant-me la pasta en les diferents competicions cap al Challenge Aquesta vegada, però, no em puc queixar ja que l'olímpic de Banyoles del 6 de setembre no és gaire car (poc més de 30 euros) i la travessa de Sitges tampoc, uns 10.
La veritat és que aquí el Raül m'ha liat una mica, què faig jo entre tants nedadors?, però al veure que era a les 11.30 del diumenge i que de fet em venia de gust sortir a nedar en aigües obertes, he acceptat la proposta. Espero que no hi hagi gaire nivell, o el kayak m'anirà fotent cops perquè vagi més ràpid.

Així doncs si algú vol passar el diumenge a Sitges, el Raül, el Xavi i jo hi serem competint i després juntament amb qui s'apunti farem dia de platgeta. Podríem aprofitar també per fer uns km de running, no?

3 comentaris:

Mariona ha dit...

Ens veiem el diumenge entre les onades jejeje

Pau ha dit...

Mentre no sigui entre les meduses... Ens veiem segur, no crec que siguem una gentada!

Bea ha dit...

Jo aniré d'espectadora. Després m'apuntaria al running i al solete, of course!!!

Les Curses més rendibles