divendres, 17 de juliol del 2009

Ens ajudeu?

Si ahir posava en una balança els pros i contres d'apuntar-me a la Tri de Barcelona, poc després descobria una raó que val molt la pena. I és aprofitar l'esport per a ser solidari.
Fa cosa de dos anys em vaig posar en contacte amb el Pau Rojas ja que tenia una idea que em rondava pel cap i volia comentar-li com a ex-treballador d'Unicef. Vaig veure que un corredor habitual (o ciclista, o triatleta) al llarg de l'any feia un mínim de dues o tres inscripcions, i totes elles per internet. Si en el moment de fer-la t'oferissin la possibilitat de donar per exemple un euro a beneficència probablement molta gent acceptaria. En aquells moments pensava en la Cursa dels bombers, i només que un 10% digués que sí es recol·lectarien 1.000 euros.
Dues coses em van fer enrere, la primera és que cal trobar el moment per engegar-ho, anar a parlar amb els d'Unicef per a què em recolzessin i després amb les organitzacions de les diferents competicions. La segona és que, al menys en aquell moment, amb quantitats petites, les donacions no podien anar a un projecte en particular, per exemple temes esportius (no donaríeu un euro per a què la gent pogués fer esport?).
Ara la fundació Real Dreams i amb la Triatló de la Vila com a pretext, dóna les eines per tirar endavant projectes solidaris i m'ha semblat una idea genial. Cada vegada hi ha més gent que segueix el bloc, ja sigui de manera anònima o comentada, de fet hem passat les 25.000 visites, i m'agradaria que aquest seguiment fos útil per una causa així, a més si al final fem una bona recol·lecta, em comprometo a reprendre les converses amb el Pau i a veure si podem fer alguna cosa.
Real Dreams és una fundació amb molt de renom, he vist per exemple que la meva escola hi va col·laborar per a organitzar una recollida de material per un parvulari a Burundi. El projecte pel qual farem les donacions és el següent:

Gestión de Excedentes
Ref. Localización: Allí donde las ENL lo necesiten. Presupuesto: 3.900 Euros. Beneficiarios: todas las ENL colaboradoras con Fundación real dreams.
Moltes vegades mirem a Àfrica o Amèrica, que està molt bé, però ens oblidem dels del costat. Amb la Gestión de Excedentes els recursos aniran allí on es necessitin.

I per fer la vostra aportació, encara que sigui de dos o tres euros, heu d'entrar la pàgina web i clicar a la part esquerra (ESPONSORIZANOS). Jo ja he començat, no em deixeu sol, ens ajudeu?

1 comentari:

Pau ha dit...

Moltes gràcies, pel què sé ja heu col·laborat alguns i estic supercontent, de totes maneres encara no consta, jo mateix he fet aportació i no surto, esperem que ho actualitzin aviat.
I especialment gràcies al Lluís que ha començat fort trencant el gel.

Les Curses més rendibles