divendres, 31 de juliol del 2009

De cagarros, sortides i regals

Si una cosa no estic complint són els entrenaments de natació, a aquestes alçades hauria d'estar fent tres sessions de 3.5km a la setmana i no arribo als 6 o 7km en total. I és que em costa, no és que no m'agradi nedar, però les tirades llargues en piscina se'm fan eternes, especialment abans de començar. És per això que com tantes vegades, ahir anava amb mandra cap al DIR per fer al menys 2.500, a més s'hi sumava l'encostipat encara present en forma de tos i una mica de mal de coll, però el pitjor estava per arribar. Estant ja a la recepció, veig una tia que baixa en banyador i els hi comenta "podeu avisar a algú de neteja, és que hi ha un cagarro a la piscina". Us prometo que vaig estar a punt de marxar plorant a casa, i en tot cas no explicaré si al final vaig nedar o no, em fa vergonya...
Pel matí vam fer la primera sortida de la UOC amb el Xavi, el Josep i el Marc i va estar molt bé. A destacar que vam descobrir la veritable Font Groga de Collserola, i que hi va haver molt nivell, alguns baixant i altres pujant.
Ja vaig parlar de les wambes i ara li toca el torn al casc, algú ho vol? A totes dues peces els hi he donat molt ús, però encara tenen corda i no ho vull pas llençar, especialment el casc. Sinó, potser a algún lloc de beneficiència especialitzat en aquest tipus de coses, alguna recomenació?
Gràcies.

Les Curses més rendibles