dimarts, 14 de juliol del 2009

Specialized Propero vs Spiuk Nexion

Porto mooooolt temps amb el mateix casc i a més és molt cutre. Estic movent fils per aconseguir un que m'agrada i que em pot sortir bé de preu, el MET Estro o l'Inferno, de totes maneres si no puc, dubto entre aquests dos: el Propero vs el NEXION world cup.
L'ideal seria la fusió dels dos, és a dir el
2009 S-WORKS HELMET - WORLD CHAMPION de Specialized, però val una pasta, al voltant dels 200 euros, i ja sabeu que a mi aquestes coses tant cares, ni regalades. M'he de contentar, per tant, amb el disseny o amb els colors.
Pel què fa al disseny ho tinc clar. L'Specialized Propero és un casc que des del primer dia no em va agradar jiji (no faré com el típic jugador brasileny que des que va néixer era del Barça). No m'agradava gens la part de darrera, però mica en mica l'estranyesa del disseny es va convertir en originalitat i ara per a mi és el casc més guapo que hi ha al mercat. El propero és estèticament igual que l'S-works i és prou solvent. El seu preu, uns 90 euros.

http://www.specialized.com/us/en/bc/SBCEqProduct.jsp?spid=39400
Si tiro pels color, Spiuk fa servir la imatge de campió del món (o sigui jo) en un casc prou assequible: el Nexion. No és un disseny tant atractiu en quant a formes (sembla que estigui parlant d'una altra cosa), però mola. El seu preu, uns 60 euros.

Les Curses més rendibles