divendres, 24 de juliol del 2009

Hauré d’anar molt ràpid?

Aquest diumenge Triatló de la Vila. Per preparar-la, aquesta setmana he fet pocs entrenaments però curts i intensos, però i la competició com l’he d’afrontar? Ni tan sols recordo la darrera sprint que vaig fer. La primera premissa és escalfar una mica, tant amb la bici com dins l’aigua ja que normalment els primers 500 metres de natació vaig amb dolor a la musculatura i després ja agafo el ritme. Si són 2km cap problema, però 750...
Si surto bé de l’aigua, la bici a tope i en un bon grup, però realment ho dubto, ja que segueixo sense nedar ràpid.
Osti quin pal que estic fotent, bé que aniré allí a saco, i a passar-ho bé i a saludar tota la gent que van fent triatlons esprints i amb qui mai coincideixo ja que aquest any em toca llarga distància. Ja veurem com estic diumenge a les 8 perquè avui he dormit menys de tres horetes. La festa començava al camp nou amb un soparet i acabava arribant a les tantes i després “d’algun” gintònic, a casa. No seria l’ideal per preparar un Ironman (al llibre del Fink no ho he trobat), però ja vaig dir que el juliol me l’agafava lliure abans dels dos mesos claus.


Amb el Carlos, sopant a Tribuna

Les Curses més rendibles