dimecres, 29 de juliol del 2009

Se aceptan los mocos como animal de compañía

Aquest és el careto que portava sortint de l'aigua i el què tenia ahir per la tarda. Crec que l'orígen del costipat va ser el diumenge al vespre: començava a córrer cap a les 8 amb molta calor, però tornant de nit, ja passades les 9.30 tenia la samarreta xopa i havia refrescat una mica. El cas és que vaig començar a trobar-me malament i encara dura. Al malestar general, mocs, mal de coll i tos li he de sumar que tot plegat no em deixa dormir i estic fet pols. Dilluns encara em resistia fent una sessió doble d'spinning però ahir la Bea em va convèncer que em quedés a casa, que m'oblidés dels 20km que volia fer de running i tot i que m'hi vaig resistir al final, com sempre, va guanyar ella.
Adjunto aquesta foto que vaig trobar al blog del Marcel Zamora i és del Clemente Alonso a Niça portant la mateixa samarreta que em vaig comprar, la Specialized que SBR ha escollit com a samarreta del club, evidentment la seva va més ràpida.

2 comentaris:

Nacho Garcia Benavente ha dit...

Ei Pau si pujeu a la Cerdanya el capdesetmana del 8/9 Agost fan una popular a Age (8km)

A recuperarse!

Pau ha dit...

Si hi som, que jo crec que sí hauré pujat en bici, així que passo de competis (potser d'espectador...)

Les Curses més rendibles