dijous, 9 de juliol del 2009

Els dies del Tour

I parlo en plural perquè demà també passarà de nou pel centre de Barcelona i fins i tot, pels què es puguin escapar a l’hora d’esmorzar, serà molt més còmode: surt a les 11 de Plaça Espanya, Paral.lel, Gran via, Pg. de Gràcia, Lesseps i Rabassada. Allí estaré jo!!! Espero que em saludin.
http://www.bcn.cat/tour/es/sortida.html
I avui farem aquesta classe d’spinning a l’aire lliure que no acabo de veure que estigui del tot ben organitzat, ja veurem què ens trobem, de moment resulta que ens hem de tornar a inscriure on-line (jo pensava que ja ho estava), ens fan arribar una hora i mitja abans i he enviat un mail amb un parell de dubtes i no m’han contestat.

La foto és de la sortida del dimarts que ens van acompanyar el Jordi i l’Àlex i ens vam trobar amb el Nacho i el seu amic Ferran. Em van passar com una exhal·lació i em vaig picar jiji. Arribant a casa vaig voler fotografia a la Bea, per una vegada que cau, que quedi constànica (la pròxima vegada que sigui en una trialera de les complicades), no la tornareu a veure mai més tan bruta.

Les Curses més rendibles