diumenge, 5 de juliol del 2009

Doncs divendres coincidia que em comprava per fi les NB 1063 i que em confirmàven la inscripció a Les Angles. Crec que és la primera vegada que tinc unes wambes amb vídeo al youtube i la veritat és que vaig estar dubtant una mica (dos milèssimes de segon) perquè al Decathlon hi havia grans ofertes com les Gel Nimbus per sota dels 90 euros, però la fidelitat a la marca i les bones referències de les 1063 van fer que la resta me les mirés però ja amb el meu parell talla 45 a la mà.
Ara a fer-li km a veure si puc rodar-les una mica de cara a la tri d'aquí a dues setmanes. Diuen que més val no estrenar, però la veritat és que vaig fer quasi 10km i em vaig sentir molt còmode (només un pelet caluroses).
Si algú vol les Gel Kayano les hi dono, li queden uns 300 o 400km de feina, és a dir no són valides per cap corredor habitual, però si poden servir perquè algú provi què és això de córrer amb unes wambes que no siguin de tennis o de bàsket. No sé si els de corredors.cat encara fan lo de la donació?

Les Curses més rendibles