dijous, 16 de juliol del 2009

Inscrit a la Triatló de la Vila

Fer o no la triatló de la Vila era qüestió de valorar els pros i els contres per acabar de decidir-me. Entre els contres: l'excessiu preu, la "qualitat" de l'aigua a Barcelona, l'horari (8 del matí), que és només una setmana després de Les Angles i sobretot que no estic acostumat a la distància i no sé si em convé gaire fer una cursa tant explosiva amb els músculs sobrecarregats com porto.
Entre els pros, que finalment han guanyat: és a la meva ciutat, molts amics hi participen i per fi podré competir amb ells (o contre ells jiji), em servirà com a entrenament aeròbic i de potència, estrenaré el trajo 2XU en plan pro i que per cert sortia en una de les imatges de la web de la Tri i finalment que pot ser una bona estratègia d'entrenament.
Com vaig comentar el juliol el volia aprofitar per desconnectar de les xifres del llibre de Fink, m'estic prenent aquesta setmana amb relativa calma i per la següent la Triatló de la Vila serà ideal per mantenir aquesta relaxació en quant a volum, però el què faré és dedicar-la a tirades més curtes però dures, séries i damés.
PD: A més flipareu amb la transició...

2 comentaris:

josep-maria ha dit...

Per cert Pau,
a la llista de bons "cascos" i mantenint l'execel·lent relació qualitat-preu.... hi ha
http://www.lashelmets.com/

p.d. potser no serà la primera vegada que els veus.... això si ... amb un altre nom

Pau ha dit...

JM, No m'acaben de fer el pes, són xulos, però tots estan per sobre dels 100 euros, y per mi passar aquest pressupost ja és massa.

Et truco per trobar-nos aquest cap de setmana

Les Curses més rendibles