dijous, 23 de juliol del 2009

Temitas: Casc, entrenament i Real Dreams

Al final valdrà la pena haver-me casat amb la Bea!!!!!

Fa uns dies escrivia un post referent als dos cascs que tenia previst comprar-me i de passada posava el meu preferit, recalcant que no el voldria ni regalat (per si les mosques). Doncs resulta que les mosques han volat i ahir em trobava a casa l'Spceialized S-Works amb els colors de la copa del món. Ara no podré caure, patiré quan deixi el casc a boxes, no podré suar... sóc un desgraciat.

Per altra banda segueixo la meva setmana de preparació, o millor dit d'adaptació, al Triatló de la Vila, dimarts feia una serie de 700 o 800 metres ràpida a la piscina del DIR i ahir bons canvis de ritme en bici i transició cap a 6km de running pel Parc Güell rodant prop dels 4.30 amb relativa facilitat.

Aprofito també per donar-vos les gràcies per participar en el projecte solidari que començava fa tot just una setmana i que detallaré per a aquells que m'heu demanat que ho expliqui una mica millor (o literalment "el teu post no s'entenia gens"). Real Dreams és una ONG que col·labora amb la Federació Catalana de Triatló, i un dels mètodes que té per recaptar diners és a traves dels participants en les diferents proves del calendari. Un cop inscrit a la Tri de Barcelona m'arribava un mail per si volia crear una petita web que servís per rebre donacions per algun dels seus projectes i em va semblar interessant. Vaig navegar per la pàgina web perquè desconeixia Real Dreams i volia saber a què es dedicaven i quin tipus d'ONG eren. Com ja vaig escriure el fet que sortís el nom de la meva escola era un element de prou garantia. Així doncs amb el pretext de la Triatló de la Vila, creava la web, que era el mateix que posar una foto, un petit text i escollir un projecte. La Bea em comentava que potser hagués estat millor algun més estandard, tipus crear una escola a Àfrica o ajudar a al desenvolupament de Perú, però vaig escollir el de Gestión de excedentes perquè beneficiava a un sector més gran de la humanitat. La Gestión de excedentes és una eina creada per Real Dreams que a mode de subhasta on-line relaciona les empreses que tenen material que no utilitzen amb les Entitats sense ànims de lucre que el poden repartir entre els més necessitats. Aquesta eina necessita un pressupost de 3.900 euros per implementar-se, i aquí aniran tots els diners que m'ajudeu a recol·lectar.
Dir-vos que estic gratament al·lucinat amb la resposta obtinguda, pensava que les xifres es mourien entre 2 i 5 euros, però d'entrada alguns de vosaltres "heu trencat el mercat", sou una canya! Estic gestionant amb Real Dreams perquè sóc conscient que hi ha algunes donacions que no apareixen, com a mínim la meva i la de la Mònica que vam fer el primer dia no consten, però sembla que ja han detectat el problema. Si algú vol comentar-me que hi va participar i no hi és que m'ho digui. Sense sumar els diners que encara no surten ja portem 160 euros, moltes, moltes gràcies. Fins el diumenge encara hi sou a temps així que si la meva explicació us ha convençut ja sabeu...

2 comentaris:

Bea ha dit...

Cari, de res pel regal. No calia que em donessis tant les gràcies. I jo també t'estimo molt i m'encanta estar casada amb tu per amor, i no per interès. :-P

Pau ha dit...

Jo per amor també

Les Curses més rendibles