dissabte, 10 d’abril del 2010

2000 flexions

Avui mateix arribo a les 2.000 flexions, durant aquests primers 20 dies he seguit al peu de la lletra el meu repte, saltant-me només dos dies però recuperant-ho l’endemà. Vaig començar amb 4 series de 25, després 3 de 30 més 10 i ara ja estava fent 2 de 40 més 20. Avui m’estreno amb la primera sèrie de 50 més 30 i 20. M’està costant, però està compensant el repòs obligat per l’adductor.
Pels escèptics (Dennis dedicat) una petita mostra en forma de fotos i vídeos del que he anat fent durant les vacances, en feia només deu, ja que la vergonya era important especialment en llocs com Sidi Bou Said o Pompeia que estava en mig de tothom.
Només un apunt final per felicitar a la Mònica Aguilera, antiga compoment de l'equip Salomon de Raids i que ara arrassa allà on va, fa un temps llegia una crònica espectacular seva de la Marató del Mont Blanc on va quedar segona en el debut, però és que si les muntanyes no van poder amb ella, tampoc ho ha fet el desert i la calor, ja que ha quedat primera a la marató de Sables (i crec que també en el debut). Es mereix una entrada, quan tingui temps la faig.

2 comentaris:

Bea ha dit...

Tenint en compte que jo sóc la que grava el vídeos, com diu un companya de feina, no sé qui és més freak, si tu o jo :-P!!!

Dioni Tulipán ha dit...

Bea, t'asseguro que la meva dona no ho faria mai. Es més, segur que no'm deixaria fer-ho tant "en public". Així que...sí, una mica freaky sí.

Pau, estoy convencido. Que risa tú !! No tienes ni un 1% de sentido del ridículo, ¿verdad? Y lo digo con buen rollo, que me he partido de risa aquí delante de la pantalla.

Te ha salido un video tipo "Rocky I" :-))

Les Curses més rendibles