dimarts, 27 d’abril del 2010

Noves llantes

En la meva línia porto quasi un mes fent un exhaustiu estudi de mercat per a comprar-me unes noves llantes. En aquest cas però la variable a tenir en compte no és tan el preu com el muntatge, ja que són unes llantes una mica especials.
Es tracta de buscar una opció merament estètica per donar-li un toc especial a la bici, ja que he trobat unes de fixed però amb banda de frenada i per tant que es poden muntar en una bici de carretera corrent (amb el conseqüent handicap del pes, però com sempre ha dit el meu pare, per lluir s’ha de patir).
Les rodes són les següents
H+Son SL42 negres amb els radis vermells, tenen un perfil de 42 cm i la combinació quedarà molt guapa. El “problema” és la roda de darrera ja que li he de posar un “buje” amb pinyons, en concret un 105.
I les alternatives de compra són:
Comprar per internet la roda davantera sencera, més l’aro per darrera a
www.notusualbikes.com En aquest cas el muntatge l’acabaria de fer a SBR i demanaria l’aro de darrera vermell per combinar-ho amb els radis negres (única opció a SBR). Hi hauria asimetria entre la de davant i la de darrera. A tots dos llocs m’han tractat molt bé.
No estic segur si la banda de frenada de la SL42 és vermella o del mateix color.
Tot aquest tema m’ha fet descobrir una tenda genial en el barri gòtic de Barcelona on la veritat també he rebut un tracte excel·lent www.mybeautifulparking.com (a vegades m’agradaria estar forrat per poder complir amb totes les botigues). Allí també ho puc comprar i l’element clau seria si poden muntar els radis vermells darrera, de manera que ambdues rodes serien igual.
La decisió final em genera un altre dubte, i és el K7 de pinyons, pensava que hi havia una opció de Shimano que anava del 11 al 26 (i per tant molt més polivalent que el 11-25 que porto), però que jo sàpiga no existeix, i per tant he d’escollir entre 11-25 per tenir un pelet més de potència baixant o el 12-26 per anar més lleuger pujant. El nou K7 aniria a les llantes bones que faria servir per competir.
Tot plegat calculo que no superarà els 400 euros.
Una última opció poc probable seria trobar per darrera una HEd3, ZIPP o equivalent per uns 300euros, però està difícil.
No cal dir que valoraria molt la vostra opinió, assimetria o simetria?

Les Curses més rendibles