diumenge, 25 d’abril del 2010

5 setmanes complint

Cada cop és més dur, però segueixo complint, aquesta setmana amb una série ja de 60 seguides que es fan molt costoses, no sé si podré amb les 70 de la que ve, i amb el repte implícit de, una vegada fetes les sis setmanes, fer la prova de les 100 seguides. Ara per ara ho veig complicadíssim, encara que les faci curtes i ràpides, començo com una rosa, però a partir de la 40 o 50 defalleixo.
Aquest repte m'ha servit per aprendre a controlar el dolor. Si em poso a fer flexions sense pensar-hi em cremen els braços, però si em concentro en realitzar l'esforç amb espatlles i pectorals aconsegueixo aguantar molt més.
En definitiva, encarant la sisena i darrera setmana.
Això sí entre l'augment de massa muscular, el repòs i la meva incapacitat total en controlar la gana, han fet que hagi arribat als 81kg.

1 comentari:

XTB-XAVI ha dit...

...jo estic fent el challenge del hundredpushups...no sé si és el mateix que el teu...però D n D...a mi em costa i no sé si passsaré a la setmana 6.

Una abracada desde Hong Kong!

¨XTB¨Xavi.

Les Curses més rendibles