dilluns, 19 d’abril del 2010

Primeres informacions de la Marató Costa Daurada

Ahir vaig anar a visitar la meva família tarragonina i vam estar parlant, entre moltes altres coses de córrer. La suma de la informació que ells tenien (que adjunto en forma d'imatge) + el fet que la faran tant el meu tiet com el meu cosí + els 25 euros que valdrà, han fet que a primers d'anys consti ja segur com un dels primers inscrits. En resum, la informació més important és que la marató anirà de Port Aventura a Cambrils (i suposo que tornar) i potser Nike serà el patrocinador.

Tinc moltes entrades pendents: el comentari del llibre de Josef Ajram que ja he llegit, la crònica del Xavi a Bombers, el clínic de running a SBR i parlar-vos de Jaume Leiva, el millor maratonià català d'aquesta temporada, així que aquesta setmana vindrà carregadeta.

Com que veig que hi ha molta gent que ve a parar aquí buscant info de la marató, us passo alguna cosa més recent, cliqueu aquí. Per cert, hola.

3 comentaris:

Dioni Tulipán ha dit...

La veritàt és que està molt bé de preu.
El que no entenc és que es fa a menys d'un mes de la Marató de Gavà....

Dioni Tulipán ha dit...

Volia dir, a només 4 setmanes DESPRÉS de la marató de Gavà.

Fem doblete?

Pau ha dit...

La veritat és que desconeixia l'existència de la marató de Gavà (o és la del Mediterrani?).

Home anar a gavà a entrenar tampoc estaria malament!

Les Curses més rendibles