dimarts, 6 d’abril del 2010

Prou!

L'any passat, a la què l'adductor em va començar a fallar vaig parar immediatament, tenia un objectiu important i no volia jugar-me-la: descans, fora handball, fora futbol i fora qualsevol activitat extra.
Aquest any no tinc aquest al·licient, així que malgrat que el dolor era tant o més intens he seguit. Però ara ja he de parar, cada vegada va a més i o descanso una setmana o el tema acabarà malament. Durant la setmana santa he entrenat poc però he estat incapaç de refusar els partidets que es muntaven, així que des de diumenge passat i fins el que ve, res de res, només les 100 flexions diàries.
Aprofito per adjuntar el vídeo que ha penjat el Lluís de la sortida que vam fer fa un parell de setmanes, amb dues caigudes del Carles i una d'ell mateix (en la imatge el Carles amb la seva Scott de fa mil anys, jo no surto fins el final. Millor veure'l a través del youtube que surt sencer.)

3 comentaris:

SlowPepe ha dit...

Molt xula la steady cam. La podies demanar prestada per les flexions: seria una mica marejant però estariem segurs de que les fas (jejejeje).

Que et milloris adductorament parlant.

PD. No dubto que fas les flexions ;-)

Pau ha dit...

Tinc proves, tinc proves, per començar ja he penjat algunes fotos a la part dreta del bloc, però aviat hi haurà vídeos. Que sóc un freak tio!

Bea ha dit...

Què xulo el vídeo!!! Sou professionals fins i tot caient!!! Quin estil!!! No l'animis, Pepe, que només falta això :-P.

Les Curses més rendibles