dimecres, 7 d’abril del 2010

Fotos del creuer

Aquesta setmana santa els meus pares ens van convidar a un creuer pel Mediterrani. Ja en detallaré els pros i els contres amb tres cròniques dedicades al creuer, a l’itinerari i a l’esport, però ara vaig una mica de cul, així que de moment penjo les fotos.
La que he posat com a portada és aquesta.

Malgrat la lesió vaig intentar fer al menys algunes voltes al circuit de jogging de 150 metres en cadascuna de les ciutats. El recorregut el vaig gravar amb el Garmin i aquí en teniu el resultat, és graciós veure com per exemple a Marsella el nostre vaixell va aparcar just en el mateix lloc que el de la foto del google earth, o l'espiral que provoca que el creuer es posés en marxa mentre jo encara corria.
2010_3_Creuer Mediterrani

2 comentaris:

Bea ha dit...

Mira que ets mono!!! Quin marit tant freak que tinc, ara, això sí, tot currat... Com deien a AIRBAIG, Mu profesional!!!

Dioni Tulipán ha dit...

Qué gracia tú con tus flexiones :-)
Hasta delante de la puerta azúl de Tunisia jiji.

Me gustaría escuchar tu crónica puesto que siempre me quedo con las ganas de hacer algún viaje en un transatlántico. Así que tu "guía" tendré una importancia especial...

Saludos,
Dennis.

Les Curses més rendibles