dilluns, 26 d’abril del 2010

Malament si estic orgullós d’arribar al Tibidabo

Amb la Minalli de la Bea

Certament llevar-se a un quart de 8 per fer esport ja té mèrit de per si, però el fet que pujar al Tibidiabo sigui una bona excursió denota que vaig molt curt de quilòmetres. Si comparo temporades, l’any passat a aquestes alçades ja portava quasi 1.400km havent fet més de la meitat a l’abril i amb tres tirades de més de 100km (Bracons inclòs), aquest sumo 460 en tot el 2010 i 140 a l’abril.
M’hauré de posar les piles, estic una mica fart d’spinning i a més ja necessito alguna cosa més, per tant demano ciclistes que em fotin canya, que com va fer el Pepelu divendres, em facin pujar un punt per sobre del què faria jo si anés sol.
Per cert, lamentable el què explica el Sergio en el seu bloc respecte al B de Banyoles.
Finalment, algú vol unes ulleres? si som 3 o 4 les pillo, que sinó el cost d'enviament és massa car. El preu serà d'uns 46 euros, i si voleu mirar altres ulleres de la marca us dic com veure l'estoc que hi ha.
Característiques:
Protección: 100% contra los rayos UV
Incluye 3 juegos de lentes.Lentes oscuras con efecto espejo azul: para días soleados.Lentes coloreadas: para días nublados que mejoran el contraste.Lentes transparentes: para días con malas condiciones que hacen mejorar la visibilidad sin alterarla.
Marco realizado con Grilamid que aporta una larga duración.
Forma anatómica par aun ajuste perfecto con la cara.
Funda de algodón anti ralladuras.
Tamaño frontal: 13,5cm.
Largo patilla: 11cm.
Altura lente: 4cm.

4 comentaris:

Bea ha dit...

Què mona la meva MINALLI, pobre!!! Quan temps feia que no sortia de casa :-(!!! Jo prefereixo un penjoll de BULGARI, d'ulleres vaig bé, gràcies.

Ferran ha dit...

Pau, arribo tard per a les sunglasses?

Pau ha dit...

Per un dia, acabava el 3, de totes maneres escriuré un mail, voldries aquestes mateixes?

Ferran ha dit...

Sí, són molt xules amb l'arc de sant martí. M'interessa el tema ulleres pels dies de núvol que tinc una retina operada i m'he de cuidar.
Ja em diràs.

Les Curses més rendibles