dimecres, 7 de gener del 2009

Els reis deuen ser triatletes

O això o llegeixen el blog, ja que m'han portat exactament el què volia i ja estic gairebé del tot equipat, ara ja només falto jo. Les novetats han estat:

Forunner 305: Estic segur que durant el periode d'entrenament serà un company perfecte, i tinc moltes ganers de treure-li suc. Menys de 210 euros a http://www.redcoon.es/

Sidi Zephir 2009: És a dir he anat a lo clàssic. Vaig tenir davant les T2, i la veritat és que són una passada, però no em vaig atrevir a comprar-les, no tenen llengueta, com és lògic, i això permet calçar-se més ràpid i ventilar l'aigua que ve de la part de natació ja que de fet hi ha part del peu al descobert. Aquestes avantatges es converteixen en handicaps pensant en entrenaments per Collserola o la Cerdanya un dia de rasca, o fins i tot m'imaginava el 4 d'octubre fent els 180km en un dia de tardor plujós i fred... En definitiva, que m'he decantat per la polivalència i el conservadorisme o el que és el mateix les Sidi equivalent a les que ja tenia de BTT. Comprades per 82 euros a http://www.dandybike.com/, no sé si les podia haver trobat un pelet més barates en alguna altra botiga, però em van atendre molt bé.

Look Keo Clàssic: Dubtava entre aquests, els Keo Sprint o els Durace, però la diferència de 10grams per pedal no em compensava la diferència de preu. Així que al final els de 140gr comprats per 40 euors a http://www.triatlobike.com/, crec que és un preu molt competitiu.

i per acabar Zoggs Predator Wiro-frame: Són unes ulleres especials per nedar en aigües obertes, amb el vidre una mica fosc que suposo que ajudarà en cas dels raigs de sol directes. Segons el Robert Mayoral "no he pogut comprar-me un model millor" (gràcies). Comprades per 18 euros a http://www.esportissim.com/ Adjunto foto, tot i que les meves són blanques amb els vidres fosocos.


Així que dono les gràcies als reis macs i ara espero recuparar-me ràpid per poder aprofitar-ho tot.

El resultat

Les Curses més rendibles