dijous, 29 de gener del 2009

Informe Robinson

Em carrega una mica aquest rotllo que és broker i tot el que ho envolta, tampoc m’agrada que parlin de la prova més dura del món (i l’Ironman, i la marató de Sables i el Tour durant tres setmanes, i el decaironman?...) però realment aquest reportatge del Josef Ajram a l’Ultraman és digne de veure’s. Cliqueu a la imatge.
Per cert, després d’un parell de setmanes molt content amb l’evolució de l’adductor, avui noto una lleugera però constant molèstia. Frenaré una miqueta, al menys el ritme. Superar una lesió sí és la prova més dura del món...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Avui he estat al kwok. Molt bò i currat (tenint en compte el preu). És un bon lloc on carregar carbohidrats, he acabat tipissim entre el wok, els makis d'arros i l'amanida de pasta!
Pau deixa de queixar-te de la lesió, que ja estàs recuperat, ara només et falta engrassar l'adductor i el mal desapareixerà!
Pau (el miner)

Pau ha dit...

Jo hi vaig demà
En quant a la lesió, és que em feu córrer massa. En tot cas igualment he sortit, però només n'he fet 6 i a ritme lent, molt lent. Ara un dia des descans.
Pau (també miner) al final de la setmana penjaré alguna fotillo.

Josef Ajram Tares ha dit...

no cal que et carregui tant, simplement es la meva feina.

Respecte a la prova mes dura del mon, segurament hi ha de mes dures, però ja saps lo sensacionalista que li agrada ser a la televisió.

En fi, una salutació

Josef Ajram Tares

Pau ha dit...

Josef no em carrega la feina que fas, de fet em sembla apassionant, el què em carrega és que en tots els reportatges ho ressaltin com si les proves no fossin prou importants per sí soles.És a dir un documental sobre l'ultraman no és suficientment atractiu com per parlar d'altres coses? Com dius però, no és "cosa teva", moltes gràcies per donar la teva opinió crack, i per sobre de tot felicitats d'un admirador.

Les Curses més rendibles