dimecres, 7 de gener del 2009

Vivint del passat (resum 2008)

Doncs ja que no puc entrenar, aprofito aquests dies per fer un balanç de la temporada en forma de gràfics i xifres definitives, uns totals que s'han vist estruncats per uns octubre, novembre i desembre pràcticament parat.
Total metres natació: 113.700 en poc més de 45 hores el qual suposa una mitjana de 2517 metres per hora. En natació he millorat, però em queda camí. He fet les classes a la Sant Jordi que m'han anat bé tot i que n'esperava més però he corregit errades com acostumar-me a no separar el braç, el colze ben amunt, fer una braçada més llarga o no doblegar els genolls. A més també em van comentar que és bo respirar cada braçada d'un costat i no cada dos per tenir més aire als pulmons i així millorar la flotabilitat. En tot cas ja vaig cómode i crec que tinc capacitat per nedar força metres.

Total kilómetres bici: 3.111 en 81 sessions i 136 hores i mitja, o el que és el mateix 38,4km per sessió i una velocitat mitja de 22.8km/h. Tot i que no siguin uns totals gaire bons a nivell agregat (aquest 2009 hauré de fer molts més km de bici), sí que ho han estat de qualitat i sobretot m'ho he passat molt bé, ja sigui fent spinning, carretera o btt, i ja sigui entrenant fort o anant xerrant.
Total km de córrer: 1.322 en 109 sessions (és a dir a 12.12km per sessió) i corrent poc més de 135 hores. Una vegada més i sense fer un entrenament específic de running, dels km totals d'aquesta modalitat sí n'estic content, i sobretot tenint en compte la parada provocada per la lesió. A més considero que Cavalls del vent ha estat una experiència quasi inimaginable fa uns anys.

Ara de moment ja he fet dues sessions malgrat que l'adductor no se'm cura, una excursió d'uns 5km d'Alp a la Masella i una volteta per Tartera de 3,5km en 22 minuts (rodatge suau)

6 comentaris:

josep-maria ha dit...

Ei Pau,
en general crec que la intel·ligència dels Reis està més que contrastada. Del Forerunner 305, he de dir que no sóc objectiu.... , de les ulleres bona elecció (juntament amb les speedo glacier (?) són les millors) , i pel que fa a les sabates ... jo vaig escollir les specialized pel tema de les plantilles.... Ah i dels pedals ... res a dir... però sobretot... ull amb la posició i el color de les cales!!!

Objectius.... el principal és treure’m de sobre el mal son de la lumbàlgia. Em té una mica bloquejat. Aquest mes de Gener tornaré a entrenar a partir del dia 8-10. Crec que després del volum de Desembre m’anirà bé uns dies descans. Ho vaig comentar amb el Josep Viñoles ( botiga de triatló a Sant Feliu de Guixols i que et recomano... http://www.triesport.es/portal/es/inicio.htm ) i em va dir que no patís que amb el volum que portava, descansar ara uns dies m’aniria bé i que no anava pas curs de preparació per l’ironcat... encara que a mi m’ho sembla.
Així que en principi faré Granollers ( a ritme d’esport-salut) + Barcelona i llavors decidiré sobre ironcat...

Per cert... algun any hem de fer plegats http://www.ironleman.ch/

Vinga a cuidar-se...... que més que abueletes semblem de l’incerso

Pau ha dit...

Hola IronJM,

Què et referèixes amb color de les cales, a mi ja me'n venien unes amb els pedals.

Per la lumbàlgia has estat dolentot al desembre perquè ja em vas comentar que et feia mal i que pararies... ai ai ai. Recupera't.

Repeteixes Ironcat en principi, doncs?

La botiga té bona pinta, tenen uns monos d'oferta que m'interessen molt, però em pilla lluny, quina llàstima.

Ja em miraré la web que comentes.

Apa a descansar.

Nic ha dit...

Ep! Pau, el color de les cales determina l'angle que et deixen moure el peu lateralment. Ara de memòria SEGUR que ho dic al revés, però diria que les vermelles són les que et deixen moure menys el peu, després les grises, i finalment les negres et deixen més llibertat... o algo així. Ho posarà a la capsa. Jo gasto les grises.
Nic

Pau ha dit...

a d'acord, les meves són grises, i ja vaig veure que estaven a la meitat. Ara falta el tema de la posició, però ja ens en sortirem.

josep-maria ha dit...

Ei... al revés....
Negre no hi ha mobilitat
Grises lleugera mobilitat
Vermelles màxima mobilitat

De totes maneres, l’experiència em diu que el peu sempre busca una posició extrema... Si per exemple poses les vermelles perfectament centrades veuràs com alhora de pedalar el peu es va obrint o tancant (segons cada persona) per buscar una posició extrema de la cala....

Nic ha dit...

Us vaig avisar... teòricament tenia el 50% d'encertar, però "murphy"ment tenia poc més d'un 3,7%.

Les xifres parlen.

;P

Les Curses més rendibles