dimecres, 14 de gener del 2009

K_wok, nova proposta a Barcelona,

Pel què sé, i me n’alegro, les referències que poso dels restaurants us són força útils, tot i que més d’un m’ha criticat que la majoria són cars. Ara la meva proposta és tot el contrari: si voleu dinar per 9.90euros al migdia i 13.90 nits i caps de setmana, Kwok és una alternativa perfecte. Us explico una mica com funciona, hi ha un total de 5 varietats de plats:
1) Sopes. Un parell de sopes ben calentetes que al menys ara a l’hivern i amb la rasca que està fent venen molt de gust. Quan hi vaig anar n’hi havia de Miso i de Verdures amb truita, però segur que aniran canviant
2) Amanides. Tres o quatre amanides fetes a les quals només cal afegir-hi una mica l’oli i sal. Recordo de pasta, cusucus fred i una amb formatge.
3) Wok. L’especialitat del restaurant. Un bufet amb dos tipus de pastes i arrós, tota una sèrie de verdures (gírgoles, tirabecs, algues, pastanaga, blat de moro i un llarg etcètera) i finalment per completar el wok, carn, pollastre, gambes o cloïsses i fruits secs.
El wok un cop escollits els ingredients el portes a la cuina, s’escull la salsa i en res el tens recent fet.
4) Varietat de makis.
5) Postres. Fets a casa, en vaig provar un de formatge i un brownie i estaven genials.
D’aquestes 5 opcions se n’escullen tres, i tant pot ser un clàssic, makis + wok + postre, com 3 de makis, és lliure. I també hi entra la beguda.
Aquest és el restaurant que obriran més o menys el cap de setmana que ve, probablement divendres i on us hi trobareu al Joan evidentment atabalat. Si hi aneu, demaneu per ell, dieu que veniu de part meva i us farà un petó.
També es pot prendre una copa després de sopar a un preu raonable: 5 euros i 8 euros licors de reserva.
En tot cas alguns ja hem tingut l’honor de provar-lo i de veritat que val la pena i més quan se senten frases tipus “a Barcelona ja no es pot sopar per 20 euros”... doncs resulta que sí i a més molt bé.
Les dades són:
Kwok (www.kwok.es)
Carrer Córsega 272 (tocant a Balmes) (Barcelona)
I no cal reservar, s’hi arriba, es passa pel bufet escollint el menjar i es busca taula (aprofiteu aquests primers dies que serà més senzill, ja que aviat estarà a tope, n’estic segur).

2 comentaris:

Bea ha dit...

Ei jo em moro de ganes d'anar!!! No vaig poder anar a la inaguració, però de la prox setmana no passa!!!

Anònim ha dit...

Volia felicitar als nois de Kwok per "currar-se" una bona proposta relació qualitat-preu a BCN. El menú migdia té ùn preu realment interessant i em consta del seu èxit.

Jo ja he repetit l'experiència i us confirmo de la qualitat del producte. Voldria destacar com a excelents el Wok que tu mateix et composes i els postres. Sorprenentment son fets per ells mateixos i val a dir que es nota....proveu el pastís de xocolata, mmmmmh!!

Felicitats al Joan i al seu equip.

Les Curses més rendibles