dijous, 8 de gener del 2009

Primeres sessions del 2009

El dilluns se m'acaba la rehabilitació, amb poc èxit aparent, i el dimecres tinc el traumatòleg, a veure què decidim. En tot cas ja tinc escollits uns fisios que per proximitat (està a 10 minuts de casa caminant), preu (poc més de 30 euros) i experiència (són triatletes) són els ideals.
Pel meu compte he fet ja un parell de sessions aprofitant que família i Bea m'havien abandonat a casa per anar a esquiar.
El dia 4 pujava al poble de la Masella des de la carretera que surt d'Alp, una horeta de caminar tranquil entre terra, gel i neu. Sensacions poc clares respecte a l'adductor tot i que de tant en tant pegava una patinada i me'l notava més. Penjo tres fotillos.



Aquesta és igual que la que tenia corrent de l'any passat.

mola aquesta en plan Gandalf eh!

Dia 5, de nou sol a casa i decideixo sortir a rodar tres km i mig a un ritme molt cómode, més de 6min/km. El millor és que l'endemà no estava pitjor que abans, ja és alguna cosa.

Per cert en un mes tiraré aquests esquís que eren els que portava jo fa uns anys, si algú els vol li regalo. Jo no els voldria ni regalats ja que fan més de 2metros i no són carving, però jo què sé.

Les Curses més rendibles