dissabte, 31 de gener del 2009

Òstia i Lactat (un matxembrat) - Nic

Bé, ja em vaig recuperant de l'ostiot... potser dijous no hauria d'haver anat a entrenament de muntanya a Can Caralleu, però ahir divendres sí que vaig fer bonda... avui a rodar per Girona i després al Balenari Prats de relax! Iuhu!! Ah, a la foto de sota, el sopar de dimecres després de tornar de la feina:



El tema de fer el Test de Conconi... amb en Pau vàrem comentar de fer-ho el cap de setmana del 21 de Febrer per diversos motius. Ell ja haurà rodat una mica més i el resultat serà més significatiu, jo sortiré de la setmana de guàrdia a la fàbrica i per tant acabaré la setmana de descans, a part d'altres temes de calendari més personals.

Així, qui vulgui està convidat a fer aquesta simple prova que pot ser un indicador més de l'evolució esportiva durant la temporada.

Per acabar aquest micro-post, us posso una foto d'una excursió en bici per Andorra. Be, de fet vam sortir d'Os de Civís, que pertany a Catalunya, però només s'hi pot arribar des d'Andorra. A la foto en Rabella i jo abans d'arribar a unes bordes on vam parar per dinar.


Les Curses més rendibles