divendres, 23 de gener del 2009

Hasta con tripita te queda bien

La visita a SBR aprofitant el 20% de descompte, va servir per completar l’equipació de cara a la temporada triatlètica 2009, concretament dos conjunts que després han resultat ser dos regals d'aniversari (per tant no he pagat res).
El primer que em vaig comprar va ser el conjunt per fer el Challenge, i el de 2XU cobria totes les meves necessitats: dues peces (tinc la intenció de canviar-me els pantalons per la marató), bona badana, i butxaques per tot arreu, tant en els pantalons com en la samarreta. A més complia dues condicions més, el preu era raonable, 120 euros, i m’agradava. Aquest va ser el regal del Carles, moltes gràcies crack.
En principi només en necessitava un, però veient que hi havia un conjunt d’una sola peça i que costava només 85 euros vaig decidir provar-me’l, però resulta que era de noia i el cul em va entrar, però d’aquí no va passar. Després el típic de sempre, el dependent te’l busca amb talla de noi, no el troba però sí n’hi ha un que val el doble, me’l provo i la Bea em diu que me’l regala sota l’observació “hasta con tripita te queda bien”, jo m’ofenc una miqueta, però em quedo amb la idea que és un regal i me’l compro. També és 2XU però totalment diferent. Una sola peça, sense quasi badana, sense butxaques i amb un material molt suau i ideal per a nedar. Serà l’equipació de triatlons sprint i olímpiques. Preu 150 euros.
Finalment el conjunt del mig, és el de la Bea, que com no podia ser d’altra manera, li quedava superbé, ja tinc ganes de veure-la tota moreneta... També de 2XU i 85 euros.



Ara toca treballar molt per a atrevir-me a posar-m’ho en públic.

Finalment ja he muntat els pedals (per cert els grisos), i les noves SIDI ja estan enganxades a la bici, a veure quan puc agafar-la de nou que la tinc molt abandonada. Esperaré a muscular bé a través del running.

Queden bé eh!


Ah, i el darrer regal, 8 o 10 sessions a Gràcia Fisioesport per part de la meva àvia que m'aniran de perles. Ai, quina àvia que tinc.
Sembla una de les àvies de caçadors de bolets.

2 comentaris:

josep-maria ha dit...

Ei Pau,
encara que amb un cert retard... felicitats per l’aniversari..... Per cert, el post de “Amb 32 anys no em lamento de res del que he fet, però sí del que he deixat de fer·” m’ha arribat molt endins..... Serà que m’he vist retratat en alguns moments??? Vinga ... diumenge vaig a Granollers a fer esport-salut....

Pau ha dit...

Moltes gràcies. me n'alegro que t'agradés el post, crec que els que sóm exigents sempre ens agradaria haver fet més.
Sort a Granollers, i que t'aprofiti la sopa.

Les Curses més rendibles