dilluns, 12 de gener del 2009

SBR Mataró

No hi ha gaires botigues especialitzades en triatló a Catalunya, però també és cert que les poques que hi ha estan molt bé. A Barcelona, a part de Probike+Intemperie que tenen algunes cosetes arrel del tema de Lanzarote 2009, només n'hi ha una: Esportíssim, com he dit alguna vegada el tracte és exquisit, tenen sempre alguna coseta de restes i els preus són correctes. És cert però que, i encara em pregunto perquè, allí hi vaig comprar els acoples T2 i em van costar 30euros més que a qualsevol botiga. Sigui com sigui els amants del triatló tenim una referència molt bona a Barcelona http://www.esportissim.com/
Però agafant el cotxe n'hi ha alguna més, el Josep Maria l'altre dia parlava d'una a Sant Feliu de Guíxols que a jutjar per la pàgina web ha d'estar prou bé i amb uns preus molt competitius, quan pugi cap allí, mentre les meves amigues vagin de compres per Platja d'aro (que sembla el paradís), m'hi escaparé. Parlo de Triesport http://www.triesport.es/
Però on vam estar aquest cap de setmana va ser a SBR de Mataró http://www.sbrstore.com/. Amb el Nico hi havíem passat quan buscàvem neoprens (que al final vam comprar a Esportíssim perquè ens agradava el Zoot), i el cert és que ens va costar trobar la botiga i encara més aparcar. Ara però s'han instal.lat a les afores de Mataró, a la Via Sergia just per sobre de l'autopista, i tenen un local impressionant, tant per la mida com pel què hi ha a dins.
L'entrada és xula, veritat?
Està tot molt ben ordenat i tenen molt material de les tres disciplines.
SWIM: A part de banyadors, ulleres i tot el material d'entrenament, el més destacat és sens dubte els neoprens i la piscina per provar-los, és espectacular. En aquest sentit, si us n'heu de comprar un no dubteu en aribar-vos-hi, ja que no hi ha res com poder provar-los.
BIKE: Tenen des de calçat de bicicleta com de triatló, maillots de tots tipus i a més treballen principalment amb tres o quatre marques de bicis que per mi són (exceptuant la Orbea ORCA) les més guapes: CERVELO, i en especial la que va fer servir el Gómez Noya que m'encanta. ARGON18, que cuida molt l'estètica i CUBE, marca que també me'n va parlar el Josep Maria i que no sé si van bé però us asseguro que són espectaculars, tant les de BTT, com les de carretera o de triatló i sinó mireu aquesta foto.


Doneu una ullada a la web, quan em canvii la BTT m'ho plantejaré www.cube-bikes.de
RUN: També vaig veure tot tipus de wambes, des de les de córrer normal fins a les específiques de triatló (més lleugeres).
En definitiva, molt material, ben escollit, i a l'igual que a Esportíssim, un tracte excel·lent i el què és millor, especialitzat ja que saben de què parlen. A més tenen taller, però no en sé res i sigui com sigui portar la bici des de Barcelona per a fer-li una revisió no em sembla gaire pràctic (si més no és interessant pels que sigueu de la zona).
Els preus no m'atreviria a dir que siguin espectaculars, més enllà de les possibles ofertes, em semblen equivalents a Esportíssim.
Aprofito aquesta entrada per penjar la foto del diumenge, en què vaig provar de rodar una mica i vam estar molt ben acompanyats, cadascú al seu ritme van venir: la Irene (el Pinyol), el David, El Nico, l'Ivan i la Bea, i jo vaig estrenar la samarreta que ens van regalar a SBR i que la Bea diu que és seva ja que les inicials són de SuperBeaRocamora. En tot cas, sigui d'ella o meva, m'he proposat utilitzar-la en totes les curses de fora del país ja que posa Catalunya darrera i això m'agrada força, si fos blanca me la pillaria per fer l'Ironman i tot.

2 comentaris:

Bea ha dit...

Reivindico que sí, que és meva... Però que com vaig signar en no sé quin lloc que "todo lo mío es tuyo, y que todo lo tuyo es mío", doncs això, "ajo y agua"... Ara pensa que per aquesta regla de 3, totes les teves armes estimades també són meves, ji,ji.

Pau ha dit...

Com si no les utilitzéssis ja les meves "armes estimades"... Amb quina bici vas fer la triatló de Barcelona?

Les Curses més rendibles