dimarts, 24 de febrer del 2009

Alta mèdica

O millor dit: "fins aquí hem arribat". Després de fer una radiografia per descartar qualsevol tema d'òssos, una ecografia per si hi havia alguna lesió muscular i ara amb la gammagrafia que descarta qualsevol anomalia en la inscerció de la musculatura a la cadera, el traumatòleg m'ha confessat que ell ja no em pot dir res més que segueixi provant d'entrenar, amb prudència però augmentant el ritme. La veritat és que el mal no ha desaparegut, i en especial en aquestes tirades ja més llargues i ràpides el dolor és present, però tampoc ha augmentat, i és clar, no cal ni dir que al menys ara torno a estar "como pez en el agua".
Mirant-ho des d'un punt de vista positiu, he de valorar la sinceritat del traumatòleg, si no hi ha més no hi ha més, i imagino que un d'aquests de 100 euros la consulta, ho hagués allargat però sense garantia d'una solució millor. Així doncs em considero que tinc l'alta mèdica i a fotre-li canya (amb la calma) i si recaic o empitjora ja aniré a un metge més especialitzat a través de la federació.

Sóc jo, o és normal que en les dues fotos de dalt em senti una mica en pilotes?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei Pau però si l'únic que sembla estar empenyat en que estàs lesionat ets tu! Vinga ara ja tens la prova científica, no tens res, així que posat a entrenar dur, que mirant els blogs la gent últimament semblen supermans, quins entrenos que es foten!! A veure si comences a entrenar bici i m'apunto, que tinc la bici plena de pols des d'abans de l'estiu...
Pau II

Pau ha dit...

Pau, no ha dit que no tingui res, només que les proves no ho detecten. Però tens raó, ara a evolucionar amb l'entrenament per a estar a l'"inici de la temporada" a l'abril en bona forma.
En quant a la bici començo ja, de fet diumenge vam sortir amb la Bea, però no et vaig trucar pq va ser tot una mica pressipitat.

Les Curses més rendibles