dilluns, 9 de febrer del 2009

Inscrits per Vitòria més Remences

Després de la gran inscripció de la temporada, el Challenge, ara comencem la seqüència de la resta, seguint un ordre d’importància nostre pel què fa a la planificació o del perill d’esgotament de places.
Un exemple del primer cas era la triatló de Victòria, va ser el Half més proper al Challenge que vam trobar i per tant era clau per a fer un test important a pocs mesos de la gran cita. La veritat és que tractant-se del campionat d’Espanya tenia por també pel tema tancament d’inscripcions però pel número de participants apuntats i veient que han fet dues categories (amateurs i pros), doncs el cert és que encara hi ha poca gent apuntada.

On sí que serà més problemàtic serà per Terra de Remences. Tenint en compte que el Nico vindrà de la Titan Desert, jo m’he de posar algun objectiu dur pel què fa a la bici, que per cert tot just avui he agafat després de molt temps. Sens dubte, per molt que em costi aniré a la llarga. D’aquesta manera i juntament amb la marató de Perpignan i la travessa del Fangar, haurem cobert les tres distàncies de l’Ironman, encara que sigui per seprat.
Per si algú em vol acompanyar (el Nico encara estarà fent la migdiada després de tornar del marroc), sapigueu que hi ha un circuit de 95km en què coincidiríem amb els de 175. El dia és el 10 de maig, i les inscripcions s’obren l’1 de març.
PD: Com que ja no vull parlar més de l’adductor m’ha dit que volia dir ell una cosa: “sóc un cabró, jiiji, sóc un cabró, i no em curaré mai”...

Les Curses més rendibles