dilluns, 16 de febrer del 2009

Una Estrella per la Irene ja!

Podria dir que vaig fer la meva primera sessió d’spinning i a més amb bones sensacions, carència alta, rodant sense molèsties i recuperant aquell sentiment tant agradable i tan poc freqüent últimament de gaudir mentre vaig al límit. També podria explicar la sortida amb el Nico on malgrat no rodar ràpid, les rampes de pujada a la carretera de les aigües ens van servir per cremar de veritat, a més al final 17km i també content amb el treball realitzat (ja penjaré el recorregut). Podria parlar de les festes del divendres o el dissabte, però el més remarcable del cap de setmana ha estat el menú degustació amb maridatge que ens van oferir la Irene i el David (www.dvi.cat).
Dels vins no en parlaré ja que no els recordo gaire (de blancs un Alsace i un Ribeiro, un parell de negres que no tinc presents i un cava Rosée d’aperitiu i un moscatell pels postres). David ja ens il·lustraràs.
Del menú sí:
- Tempurada de gambes i verdures dedicada a la Bea
- Crema de pastanaga, gingebre i romaní per la Marta
- Assortit de formatges i Foie dedicat al Jordi (amb apunyalada inclosa)
- Amanida de fonoll autodedicada.
- Gambes marinades amb arròs, com a plat preferit de la Sílvia
- “Macarrons” al pesto dedicat a mi. Evidentment el millor plat i és que al més pur estil Ferran Adrià (o en aquest cas Joan Roca, que és on es van inspirar) els macarrons eren navalles a la planxa.
- Magret amb melmelada pel nostre franceset, David
- I Butifarra amb seques pel catalanet del Gio
- I l’Aïna ens va servir com a excusa per acabar amb una crema de fruites (àlies papilla) amb granissat de yogurt.
Felicitats!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Pau moltes gràcies, de debò! Vaig disfrutar molt fent el sopar i sorebtot fent-lo per vosaltres. Sou els millors.

Algunes coses que voldria aclarir:
- La crema era amb romaní :-)
- Jordi! No t'enfadis! Que ets el millor padrinet del món i no et vaig dir coses boniques perquè si començo avui encara estaríem parlant :-) Ja saps que t'estimo molt!

David posa la llista de vins que eren bonissims.

Anònim ha dit...

Ara us poso la llista dels vins que vam pendre:
1.Cava rosat L'Origan. Un Brut Nature molt refinat.
2.Heimbourg, Pinot Gris del 2002. D.O.Alsacia. Un blanc molt aromàtic.
3.Zarate Tras da Viña, Albariño del 2006. D.O.Rias Baixas. Blanc amb molt de cos.
4.Lalama. Garnacha 2005. D.O.
Ribeira Sacra.
5.San Roman. Tinta de Toro 2005. D.O.Toro. Vi negre poderós
6.Jorge Ordoñez & Co nº1. Moscatell del 2006. D.O.Malaga. Vi dolça excelent (no confondre amb el moscatell català)

Els recomano tots ja que els vam gaudir plenament. A destacar el Cava, el Pinot Gris i el de Malaga.

Que tingueu una bona cuina :-)

Pau ha dit...

Gràcies David, d'això en dic jo il·lustrar-nos.
Per cert, tu ets al revés que el Zarate Tras da Viña, en comptes de tenir molt cos, tens molt cap, jiji

Bea ha dit...

Jo haig de dir que el meu plat dedicat em va encantar. Que la nostra chef estava estupenda i molt sexy. Que el nostre sommelier va ser un 10 i que a més estava enxufada i em servia tot el rato quan li demanava una copeta més. I tot va ser fòra del normal. Una autèntica passada!!! Otra, otra... I que el padrinet no és queixi que té una foto amb 2 pedazosss de rubias que l'estan atxutxant que no vegis!!!

Les Curses més rendibles