dimecres, 4 de febrer del 2009

Federats a través del Club SBR

Tant el Nico com jo ens hem decidit a federar-nos a través del club SBR. Perquè? El tema de federar-nos és evident, i especialment en el meu cas que no tinc cap mútua, independentment de l'estalvi de l'assegurança en les triatlons (amb unes quatre o cinc carreres ja quasi s'amortitzen els 70 euros), la federació ofereix assegurança mèdica, tant en entrenaments com en curses. És evident, doncs, que m'hauria d'haver federat des de fa dos anys.
I escollir SBR, doncs no sé, va ser una proposta del Nico, que ho va veure a la seva web, i em sembla bona idea: rebrem informació, probablement podrem gaudir de sortides en bicicleta acompanyats d'altres membres del club i com ja vaig dir, tant la botiga com els que hi treballen són agradables. A més mola ser d'un club, queda més pro, jiji
Fet aquest pas començaran ja les inscripcions, primeres parades: marató de Perpignan i doble olímpic de Vitoria.

http://sbrstore.com/

També m'he fet del grup que tenen al facebook.

1 comentari:

Nic ha dit...

Be, ho veig pensar principalment pq a la web diu que ens faran 10% de descompte a la tenda!! JUR!
;P
Nic

Les Curses més rendibles