divendres, 6 de febrer del 2009

Em sobra pes i em falta capacitat

Independentment de l'adductor, que ja veig que no em deixarà en pau, les conclusions després d'unes proves que he fet és que em sobra pes i em falta capacitat. He agafat una serie de referències físiques: alçada, pes, mesures corporals... i tres proves de running a la carretera de les aigües repartides en dues sessions. La meva idea és repetir aquesta prova al juny i a l'octubre i veure el què. Com és molt senzilla de realitzar us animo a fer-la.
Les dades que han sortit són les següents:


Gener
Nom Pau
Alçada 1,79
Pes 80,5
Cintura 93
Esquena 61 (mesurada des de la meitat de l'ombro a l'altre)
Pectoral 99
Quadríceps 60
Bessó 37,5
Bíceps 33
Temps de 3 km a 155pulsacions 18'06''
Pulsacions màximes a 5min/km (mesurat durant 2km) 166
Temps d'1km a 170pulsacions 4'49''



Realment no són unes dades per a estar orgullós, i la clau és una baixada de forma exagerada, provocada pel repòs (i que fa que el simple fet de rodar a 5min/km sigui complicat), i com no un sobrepes important. En aquest sentit he estat totalment incapaç de perdre quilos a través del control alimentari (que no he pogut fer com calia) i per tant l'única manera ha de ser recuperant les xifres d'entrenaments de l'any passat. Però serà dur, vaig molt clavat.
Aquesta setmana, als 22km que porto i a haver recuperat la bicicleta com a medi de transport, li sumaré sortida llarga per la Cerdanya.

4 comentaris:

josep-maria ha dit...

Ei Pau,ànims i endavant... tu pots amb això i molt més....N'estic segur!!!! Crec que faré Barcelona, un xic més lent l'any passat (5:25-5:40 /Km).
Així que si t'animes a fer un rodatlle llarg .....

Pau ha dit...

Per desgràcia tinc molts números per estar a la mitja de banyoles (és una pena que coincideixin les proves). Sort amb la lumbàlgia.
El que sí em de quedar un dia per donar-me un curs avançat del Garmin, de moment n'estic molt content.

Nacho Garcia Benavente ha dit...

Pau el temps ho posa tot al seu lloc, i el teu aductor no sera una exepció, aprofita per matxacar l'aigua, la bici i el gimnas, sobretot la tecnica, per cert Nico deunido els volums de bici!!! ara entenc moltes coses dels tris!! jeje
A veure si coincidim per la Cerdanya!
Salut!

Nic ha dit...

A mi en Pau no em preocupa... en quatre dies es posa en forma i em fotrà canya per anar a córrer!

Nacho, els volums són per la cursa en BTT pel Marroc de finals d'abril. L'any passat ja estava ficat 100% en entreno tri abans del Marroc, i el resultat allà no va ser gaire satisfactori... enguany 100% bici, i a partir del maig, a tricompaginar!

Les Curses més rendibles