dijous, 19 de febrer del 2009

Bicis, perquè somiar és gratis

Després de les crítiques rebudes directament i indirecta a la meva "estimada" kona, ja començo a pensar en el futur. El cert és que ha estat una bici que mai m'ha anat del tot bé però tampoc puc culpar la marca: m'han fatllat els frens (la vaig cagar comprant discs no hidràulics) i el canvi (en aquest cas la bici venia amb un LX i vaig posar XT). Ara té tant els frens com el canvi i caset de pinyons nous però segueixen els problemes, estic una mica fart de provar botigues i en cap d'elles em donin solucions. Aquesta temporada quasi no l'agafaré i la pròxima intentaré amortitzar les novetats, però de cara al 2010 o 2011, cau una BTT nova però senzilla, sense massa pretencions. Amb aquesta excusa he fet un recull de les bicis actuals que més m'agraden (sense límit pressupostari, tot i que de la Orbea Alma hi ha algun model correcte per 1.500€), i afegint també les de carretera.

BTT

Les Curses més rendibles