divendres, 19 de març del 2010

100 flexions al dia durant 6 setmanes

Llegint l’entrada del bloc del Xavi de Hong Kong, se m’ha ocorregut una idea força freak, però que crec que pot ser útil. L’origen de la idea és un pla d’entrenament que assegura que en 6 setmanes un pot aconseguir fer 100 flexions seguides, però a partir del títol jo pensava que era fer 100 flexions diàries durant 6 setmanes, i m’ha atret la idea.
Si hi ha gent que fa una marató diària, perquè no fer 100 flexions durant 6 setmanes. No m’agrada fer màquines, no tinc temps i a més em sento una mica inútil, però són necessàries, així que per fer l’exercici muscular més atractiu em poso aquest repte.
Sé que sona a tonteria, però algú s’apunta? Jo crec que pot millorar el meu ritme de natació.

Començaré dilluns que és 22 de març i acabaré just el dia de la marató diumenge 2 de maig, fent un càlcul ràpid surten: 100fl*6set*7dies=4200flexions. A més per augmentar la tonteria m’aniré gravant amb regularitat i fent fotos, a veure si trobo llocs “exòtics”.
Podríem dir que és un petit homenatge al “Gilipolles”

6 comentaris:

jag75 ha dit...

Pau... estàs fatal ;-P

ànims am,b el "gili-repte", volem fotos je,je,je

korje ha dit...

la idea és ben original!!! jo potser ho intento també, per què no, però 100 seguides no se si són masses, que vagi bé amb el teu repte, salut!!!

Pau ha dit...

Jag una mica malament sí que estic, però qualsevol cosa és millor que maxacar-me a les màquines
Korje, jo no he dit seguides, al menys al principi jiji en tot cas a mi em fa més falta que a tu!

Unknown ha dit...

JAJAJ això de les fotos en llocs diferents es molt rollo AMELIE.

XeviX ha dit...

Ei Pau, jo m'hi apunto!! ara sortiré a córrer i després m'hi poso, xD. De fet una vegada em va passar pel cap això mateix aquest mateix repte, però no ho vaig portar a terme. JA aniré comentant com va...
Salut

Pau ha dit...

Àlex, l'Amélie (per cert una de les meves pelis preferides, ella sí que és freak) feia les fotos al nan de jardí, jo me les faré a mi mateix.
Xevi, així m'agrada, solidaritat!

Les Curses més rendibles