dimecres, 3 de març del 2010

Sense poder córrer en 10 dies però amb moltes ganes

No podia arribar pitjor a una marató: primer la lesió de l’adductor i ara una grip que no em deixa pràcticament ni sortir de casa, total 10 dies sense córrer i espero avui o demà al menys rodar una mica.
Sigui com sigui, tampoc crec que m’hagi anat malament el descans i estic molt animat, primer perquè no sé si ens trobarem tots, però molts dels meus amics heu preparat la prova a consciència i estic segur que diumenge serà un gran dia (especialment pels debutants, però no dubto que tal com heu entrenat molts dels que repetiu, millorareu la marca). També estic il·lusionat amb la meva marató, tot i la responsabilitat de fer de pacemaker i el respecte dels 42km, estic molt tranquil i amb ganes de començar a córrer. Sé que la inèrcia de l’ambient més els sentiments dels que tindré al voltant, em faran viure la cursa des d’una altra perspectiva. No deixa de ser un repte més, poder mantenir el ritme i no defallir durant tota la marató.
Com sempre dic, m’encanta que em saludeu i que m’animeu, per tant si veieu un tio de blanc amb un globus que posa 4 hores, aquest seré jo.

Un company de la Caixa de la Bea i el Xavi ens va proposar que corréssim la marató amb les samarretes de la seva fundació, jo no podré, però el Xavi sí, a veure si ens fem una foto i la setmana que ve us ho explico tot amb més detall. De fet té previst córrer-la amb el meu globus així que com diu ell “podrem parlar durant la cursa”. De moment penjo la web http://deportesolidario.org/ i amb la primera frase que he llegit: “Apoyando a nuestra fundación, desde tu práctica deportiva, siempre serás el número 1”, aprofito per desitjar molta a tots i cadascun dels corredors!

8 comentaris:

Sergio García ha dit...

Bueno recupérate en estos días que quedan y nos vemos el domingo! En la salida al menos, luego ya cada uno con su globo...

David ha dit...

Si veieu un paio amb samarreta blanca i un globus enganxat a la cintura amb un altre al seu costat amb cara descomposada, intentant seguir el ritme,....el de la samarreta blanca és el Pau!

je, je!!

David ha dit...

Pau, estic repassant el recorregut i veig que donen a menjar des de ben aviat als avituallaments. A quins punts recomanes menjar sòlid?

Gràcies globusman!

Anònim ha dit...

Hola Pau,

Vull fer <4h a la marató de Barcelona (es la meva primera) i no tinc clara l'estrategia a seguir. M'aconselles que us acompanyi en el globus de 4 hores i si em veig amb forces tiri al final o creus que es millor anar "a la meva bola"?

El globus anirà sempre al mateix ritme? Imagino que 5,40, no?

Gràcies,
http://sonriendo.wordpress.com/

Pau ha dit...

Sergio, el dia que quiera bajar de 3.15 te elegiré de liebre, no us perdeu l'estudi que ha fet, especialment interessant pels que van a animar és el relacionat amb els trajectes en metro. Felicidades nos vemos!
http://sergiotriatlo.blogspot.com/2010/03/sigue-la-maraton-pacemaker-timing.html
David, me n'alegro que vinguis d'entrada amb mi, jo crec que és un ritme que pots seguir. En quant al menjar, jo no m'hi amoinaria fins a les 2 hores, a partir d'allí pocs consells valen per la primera marató, el que t'entri, però intenta menjar quelcom, plàtans, fruits secs... Jo el que si agafo en quasi cada avituallament són els trossos de taronja, no omplen, però entren bé.
Mr Shackleton, per una cursa de 10km o fins i tot una mitja ràpida crec que és millor anar a la teva bola, ja que normalment vas a tope i això vol dir que ningú et marca el ritme, però per la llarga distància és molt còmode portar una llebre, els primers 20km et frenaré i els següents 20 t'anirà bé per no defallir. A més t'oblides d'estar pendent de mirar el crono, jo portaré un Garmin que em diu el ritme a l'instant i per tant mantindrem 5.40 tota l'estona, adequant-lo lleugerament en pujades i baixades. La idea és fer la marató en 3.59 i per tant arribar amb el globus suposa aconseguir el sub 4hores.

piernas ha dit...

Eyyy, a ver si llega el domingo ya!!! Mañana a por el dorsal. Espero que los dos cuacuas que vamos, te podamos seguir sensei Pau...jejeje.

XeviX ha dit...

Ostres tu, em feu venir ganes de debutar en marató... xD. Quina enveja que em feu, com m'agradaria poder seguir a aquest globus...
A veure si en un any... qui sap?
Que disfruteu forçael diumenge!!

Xevi.

Pau ha dit...

Jorge, por los paricales que estáis haciendo no sólo me seguiréis sinó que seguro que en algún momento hasta podréis pegar el hachazo final.
Xavi, una pena la teva lesió, ens ho haguéssim passat bé. Ànims que mica en mica comences a córrer de nou!

Les Curses més rendibles