dimecres, 3 de març del 2010

Mesocicle Realització-Microcicle Competició

A l'invent li queden 4 dies... No se perquè em passa, jo sóc molt tranquil, però fa uns dies que em desperto somiant amb la cursa de diumenge. Millor dit, en la Marató. Suposo que és perquè es tracta d'una nova experiència, però en el planning d'entrenament això no ho explicava!!
Després d'unes primeres setmanes en que el volum va ser el protagonista, amb molta força de voluntat motivat pel repte; de l'encostipat que no marxava; de sessions d'entrenament amb sèries i d'altres de sortides llargues; de les mitges maratons amb bons resultats; ja només queda disfrutar diumenge. O millor dit no patir massa.
La tàctica encara no la tinc molt clara. Crec que serà qüestió de veure-les venir, com diu el tòpic. Intentant no accelerar massa a la sortida per resistir els màxims kilòmetres possibles al ritme desitjat.
La punta de millor forma penso que la vaig tenir a Granollers, i actualment les sensacions no són tant satisfactòries com havia planejat. Per tant intento concienciar-me que la idea inicial i el repte era acabar, sense presionar-me més del compte calculant ritmes i temps possibles.
He fet un planning d'en quin moment passaré per cada lloc, per tal que qui vulgui s'apropi a animar-me.
I per últim comentar que ja tinc la samarreta que utilitzaré a la cursa. Sempre havia pensat que mai em posaria una samarreta de color blanc, i menys una sense mànigues. Doncs així serà la que faré servir... I és que les bones causes s'ho mereixen: correré amb els "colors" de la Fundació per a la Fibromialgia i la Síndrome de Fatiga Crònica, que sota el lema "Mai més no correràs sol" ha llençat la seva proposta d'ESPORT SOLIDARI.
Ens veiem a la Marató!!!
Xavi

6 comentaris:

Pau ha dit...

I no expliques res de la teva alimentació el cap de setmana? diguéssim que tampoc va ser molt saludable.

Bea ha dit...

Jo també estic molt nerviosa per tots només com a consorte, amiga, fan i fotógrafa. Estaré atenta en 4 punts del recorregut per intentar animar a tots els que reconegui. Molts ànims a tots!!! Per cert, el Xavi el cap de setmana es va menjar a la pobre Clotilde. Hasta aquí puedo leer...

Xavi ha dit...

I no us dic el que em vaig arribar a beure...

http://picasaweb.google.com/periquin62/FotosMatanzaFeb2010?authkey=Gv1sRgCOH32veTy-z6tgE#

Unknown ha dit...

Molta sort amb el teu objectiu a la marató , salut i quilòmetres!!!!

josep-maria ha dit...

Que vagi molt i molt bé....
Em quedo amb la frase
"...actualment les sensacions no són tant satisfactòries com havia planejat..."

i afegeixo

" ... però les ganes i la il·lusió ho compensaran amb escreig..."

Xavi ha dit...

Gràcies pels ànims!!!
Serà un al·licient més per superar els moments fotuts.

Les Curses més rendibles