dimarts, 16 de març del 2010

I a partir d’ara què? Calendari 2010

Doncs ara que comença a concretar-se tot (vacances, embarassos, bodes...), he pogut acabar de muntar el calendari del 2010 que estarà poc carregat de competicions i que s’acabarà a l’estiu. Els mesos carregats seran el maig i el juny.
Les cites més importants i ja tancades seran:
La marató d’Empúries sempre que la pugui fer a 4.40km, després de fer de llebre i veure la gent com s’exprimia em van venir ganes de forçar la màquina una altra vegada en llarga distància, així que perquè no provar-ho. Si un parell de setmanes abans veig que no estic per fer-ho no m’hi inscriuré (2 de maig).
Amb l’empresa participaré a un aquatló el 8 de maig i la ja clàssica cursa de Collserola el 16. Ja estic apuntat a les dues competicions, la primera totalment nova per a mi i la segona amb ganes de fer un bon paper d’equip.
Finalment, i com en principi no podré anar a Les Angles, m’he tornat a inscriure a Balaguer, i compte que les places estan volant. (19 de juny)
I la temporada acabarà, si algú més s’hi apunta, el 27 de juny a Donosti. És un olímpic que el vull fer bé, però sempre donant preferència a la part turística del viatge. Potser aprofitaré Sant Joan i fem una escapada de 4 dies al País Basc, és temptador no?

Entre mig potser fem alguna coseta més, però també dependrà del meu estat de forma i de les ganes.

3 comentaris:

Bea ha dit...

Doncs si em trobo bé, m'apunto a la part turística del finde a Donosti. A veure si us apunteu molts, que i celebrem allà el meu cumple (que és el 24 de juny) entre esports i pintxos... Prometo fer millors fotos que a la Marató de Barcelona.

Ferran ha dit...

Tens el cap de setmana del 12 i 13 lliure...

Pau ha dit...

lliure d'esport, però hi ha exàmens. De totes maneres dir-te que m'he informat i m'han dit que lloguen kayaks...

Les Curses més rendibles