dijous, 25 de març del 2010

Adductor o falta de temps?


Hauré d’optar per la falta de temps ja que l’adductor m’està frenant. No tenia previst fer grans entrenaments aquest mes de març, simplement combinar rodatges llargs a ritmes tranquils amb algun entrenament de qualitat. No ho complia del tot però sí suficient com per encara aspirar als 4.40min/km en marató, però ahir vaig veure que no, al km 4 i rodant a poc més de 5 vaig haver de fer mitja volta i tornar trotant.
No vull fotre rotllos, simplement que dubto que pugui fer la marató d’Empúries així que he buscat una alternativa, i el millor que he trobat ha estat la Marató de la Costa Daurada. No hi ha informació, sembla que serà al voltant sinó dins de Port Aventura, és una època en què tindré menys temps i molta més son, però penso que al marge d’alguna tirada llarga, l’entrenament d’una marató no haurà d’afectar a la meva, per aquella època, important vida familiar. En quant a la meva conversió de corredor a triatleta, està sent complicada, no tinc ànims per anar a l’aigua, i tot i que em sento bé sobre la bici, de moment estic fent entrenaments curts, especialment molt spinning, bici de ciutat i alguna sortida de BTT.

4 comentaris:

josep-maria ha dit...

Si busques companyia per aquests dies..

dissabte Vic-l'Escala
diumenge Running per l'Escala
dilluns Vic, piscina (3000m)
dimarts m'adapto!(Vic)
dimecres Vic- L'Escala
dijous m'adapto! (l'Escala)
divendres m'adapto! (l'Escala)
dissabte m'adapto! (l'Escala)

Ah, un detall... l'any passat a la volta pel Lluçanès l'adductor també es feia notar.... i al final un temporada genial.....així que ànims i moral

David ha dit...

Com es veu a la foto, depèn de quina aigua parlis et vindrà més de gust o no...

Pau ha dit...

JM quantes propostes!, gràcies, et dic quelcom per mail. En quant a l'adductor, precisament per això he passat dels primers avisos, l'any passat vaig acabar no fent cas a les molèsties i finalment van desaparèixer. El problema és que aquest any no he deixat el futbol, i vaig recaient.
David, si no recordo malament existien dubtes raonables per no ficar-nos-hi, estava ple de meduses. Però tens tota la raó, les tirades nedant a Formentera eren molt més agradables que a la piscina!

Bea ha dit...

Ei, culet-culet, doncs ja pots començar a mentalitzar-te d'anar a l'aigua, que jo necessito que algú m'arrossegui, porfi, porfi!!!

Les Curses més rendibles