dijous, 18 de març del 2010

Bici, quin vici!

I és que aquest dissabte, m'ha passat allò tant clàssic nostre de voler fer-ho tot.

A primera hora, clínic de bici a SBR, la veritat és que ens vam apuntar a aquest club encara no sé perquè (suposo que ens molava la botiga), però m'està agradant molt formar-hi part. Tant per l'ambient com per com s'ho estan currant, els clínics estan molt bé i en la mesura del possible intentaré no perdre-me'n ni un. Ja us explicaré com ha anat, té una part teòrica i una altra de pràctica, a l'igual que els que organitzaran d'atletisme i de natació. Els que encara no estigueu federats, us recomano que ho feu a través de SBR, hi ha l'inconvenient que totes les trobades són a Mataró, però gaudireu de totes aquestes avantatges i a més em fareu companyia, que sempre estic molt sol quan hi vaig.
El cas és que jo pensava que seria per la tarda o que duraria menys i també vam organitzar una trobada per a fer BTT, a la qual alguns de vosaltres us hi heu apuntat. Com que no m'ho vull perdre, hem retardat l'hora de sortida a les 12, jo no hi podré ser, però de seguida que acabi canvio la bici de carretera i us persegueixo. Ja he quedat amb el Barangé i el Carles que us aniré trucant. Sigui com sigui a les 12 sortirà un grup nombrós al qual també hi aniran força amics del Carles, i al qual encara sou a temps d'apuntar-vos-hi. Així doncs els timings seran:
11.30 al pàrking de la carretera de les aigües.
12.00 Plaça Funicular de Vallvidrera-Superior
Anada per l'aqüeducte a Sant Cugat on es farà bocata i cocacola a la plaça del Monestir.
Tornada per Sant Medir L'anada és el que hi ha dibuixat a baix i a la tornada hi he marcat els punts claus.

Jo em posaré en marxa tan aviat com pugui i sortiré a caçar-vos, si algú vol venir amb mi que m'ho digui i el trucaré.
Quines ganes!!!!!!
Per la tarda dedicació total a la Bea que aquests dies més que mai s'ho mereix tot!

Les Curses més rendibles