dilluns, 15 de març del 2010

Canvi de cicle

De xip, d’esport, del què sigui. Després de tantes setmanes dedicades a córrer ja tocava recuperar la bici i començar a fer km. De moment, des de dimecres he acumulat tres classes d’spinning i una sortida en BTT, ja vaig adequant la musculatura al nou esport i serà la meva preferència durant el març. També començaré de nou amb la natació que degut al constipat ha estat una mica posposada.
Encara hi ha neu.
També he anat definint el calendari que aviat penjaré.

5 comentaris:

Bea ha dit...

Va, sí, canvia el cicle i fés natació amb mi, va porfi!!! Mulla't.

jag75 ha dit...

ei!
ben fet. Desconectar però conectat ;)
aviam si m passo per diagonal i fem algun entreno de naació junts.
per cer, aniràs a Montornès?

Pau ha dit...

Doncs de moment demà tinc números per acabar a la piscina per fer els meus primers mil metres de l'any,
Jag, no faré Montornès, tot i que ha de ser una cursa genial, de les que s'acaben les inscripcions. En fi un altre any. Si vas a fer spinning o natació al diagonal algun dia, diga-ho i ens veiem.

josep-maria ha dit...

Hi ha dins dels teu cicle la duatló de Vic(11/4)?.... i la de Banyoles(18/4)?..... I una tirada llarga Vic-L'Escala (27/3)(31/3)....

Això si... per Empuries (2/5) ja estic inscrit... a la mitja....

Vinga i com objectiu.... acabar l'any amb un promig de 1000m/dia.....
Per cert i si vols passar de comptar les piscines ... m'he comprar un rellotge que les compta per mi..... sensacional.... això em permet nada i divagar!!!!

Pau ha dit...

JM, Vic està al calendari i depen de la setmana santa que la faci o no, ara per ara ho veig complicat. Les tirades llargues cap a l'Escala m'haguéssin encantat, però ho haurem de substituir per Bracons més entrada la temporada. Com ho veus? El Xavi segur que repeteix, que se li va quedar l'espineta clavada.
Per Empúries m'ha espantat una mica el comentari del Dennis, però a veure...
En quant al comptador, tinc un altre amic que el té, li agraden molt els gadgets aquests, la veritat és que se les inventen totes!

Les Curses més rendibles