divendres, 8 de maig del 2009

Cap a Remences vaig


La veritat, no en tinc ni idea de com respondré, ni del ritme que portar. No sé si intentar anar a uns 25km/h de mitja durant el primer tram per a començar els darrers 80km amb marge o sortir conservador des del principi. Tampoc estic segur del grau d’exigència que em suposarà la cursa, és com una marató? Espero que no, i el que sí sé és que a diferència de l’exigència de regularitat en una cursa a peu, aquí, puc anar parant als avituallaments i perquè no a mitja pujada. També espero poder rodar amb algú passat Bracons ja que fins a la baixada final hi ha molts km i a més són rodadors, així que la companyia i els relleus seran claus. No sé si estic exagerant, però espero no ser l’últim ja que aleshores sí tindré pressió, si veig que vaig amb marge, estaré més tranquil. En fi, a hores d’ara, m’ho prenc com a una de les meves sortides llargues en solitari, poca pressió, però ja veurem quan s’acosti la sortida.
He reservat en una casa de colònies just al costat de Sant Esteve d’en Bas, ja sabeu que en aquest tipus de situacions no necessito gaires luxes, i crec que he fet bé: m’estalvio l’hora i mitja de conducció solet i havent-me llevat a les 5, buscar lloc per aparcar i tenir la pressió d’anar a buscar el dorsal. A mitja tarda vaig cap allí i diumenge serà llevar-me, esmorzar i cap a la línia de sortida amb tot preparat.
El millor de tot és que podré xerrar amb coneguts i altres companys d’SBR que hem intercanviat impressions només virtualment. Seria genial que algú portés el mateix objectiu que jo, potser la Txell i el Miquel que són uns cracks però que han rodat poc en bici...
Una experiència més, “tinc por”!

Les Curses més rendibles