dijous, 7 de maig del 2009

Triathlon des Garotxes

Adjunto el mail que li he enviat al Nico, ara hem de decidir entre una o l'altra. El cas és que del 17 al 19 de juliol, a Les Angles, hi haurà un bon cap de setmana de Triatló amb totes les distàncies possibles, des de l'Ironman més dur del món fins a una supersprint.
Hola crack,

A mi em van bé les dues coses, evidentment em fa por Vitoria (especialment a l'espera dels temps de tall, que encara em farà més por) però també em fa gràcia. El cas és que al trobar aquesta alternativa, i més sent un cap de setmana més tard (és a dir una mica més d'entrenament), vaig pensar que estaria bé, i que estaries encantat, a més queda super a prop. Per mi Les Angles té un problema, que encara que la bici no tingui tant desnivell com l'altriman, igualment en té, i jo sóc més rodador que escalador, però vaig pensar que tu que sí ets bo en muntanya t'agradaria (jo crec que serà semblant a Balaguer). En fi, que com et vaig dir, t'ho mires, et prepares les vacances i decidieixes, jo m'adapto, prefereixi el què prefereixi el què està clar és que prefereixo anar junts (sé que he repetit moltes vegades prefereixos, però si hagués posat un sinònim tipus "m'estimo anar junts" quedava molt gay). M'aniré informant del half de Les Angles, inscripcions i tal, i estaré atent als controls de tall de Vitòria (això sí que per mi és molt important).

T'envio l'enllaç
I ja et dic, crec que tenim la calma, a Vitòria estem inscrits i a Les Angles no crec que hi hagi problemes.

Les Curses més rendibles