dilluns, 18 de maig del 2009

Cursa de Collserola

Sota la meva sorpresa, de nou, vaig fer un bon paper al Cros de Collserola. Fa un parell de mesos no tenia previst ni participar-hi, però el Prieto em va animar i vaig pensar que m’ho podria prendre com un entrenament. No pensava per tant canviar la meva rutina setmanal i seguiria els entrenaments, però una mica de mandra i les molèsties accentuades a la mandíbula van fer que finalment no fes res dissabte (per anar a fer uns metres mal fets de natació passava).
Havent de matinar una mica més del compte ja que anava en bici cap a Cerdanyola, poc abans de les vuit i després de fer un esmorzar d’esportista (una pita amb hummus i orxata) vaig tranquil·lament cap a la sortida fent poc més de 16km a una mitja de 127ppm. Deixo la bici al gaurdaroba (molt simpàtiques les noies) i em vaig trobant a companys de la UOC, al Miquel, que últimament està a totes i la seva dóna, Araceli la fotògrafa, i al Manu que està començant el seu entrenament per la marató de NY. Escalfo uns 200metres tot xerrant amb el Prieto i el seu cunyat, seguidor del bloc que el primer que em comenta és “què tal de les lesions?”,realment dec ser pesat amb el tema ;-)
Per sortir busco a l’Enric i avancem cap a les primeres posicions. Sortim ràpid però lleugerament més tranquils que l’any passat de totes maneres després del tram de ciutat i passant de nou per la sortida decideixo fer la meva cursa i deixar que l’Enric tiri. Em noto còmode muscular i aeròbiament, tot i que les pulsacions són molt properes a les 170ppm. Comencem a pujar i segueixo bé, no forço tot i que estic anant al 90%, respiro bé. Just abans de baixar ens reajuntem amb l’Enric i fins i tot començo a baixar per davant, no triga en recuperar la posició i torno a veure-li el cul. En el tros pla rodem una mica en paral·lel i em comenta tu ves al teu ritme, “pos eso és el què estic fent”, ens animem. A partir del km 9 aprofito el marge que tinc i canvio una mica el ritme i és a partir del 10 o 11 que em comencen a quadrar els números, puc baixar de l’hora. Creuem el riu i ja està, queden 1,6km i tinc poc més de 7 minuts, he de rodar proper a 4min el km, pujada inclosa (que començo amb 2min de marge). Ho faig, però ara sí que anant al 120% arribant a les 185ppm. L’Enric arriba just després i aconseguim 11 punts per la UOC, que juntament amb els 19 de les noies ens col·loquen a la primera posició dels Jocs Interempreses per segon any consecutiu.

Pos: 138 de 719
Pau Cortadas Guasch
Temps: 59:40
Ritme: 4:24
Primer: 45.11
De seguida vaig a buscar la bici, la buti, cocacola, piscina, fotos i comentaris, truco al Nico i cap a Tarragona s’ha dit, però això serà una altra crònica.


En breu penjaré alguna foto més, de moment aquesta és la que he trobat de l'organització, he sortit bastant guapo, potser una mica groc.
Fotos Araceli i Miquel. Moltes gràcies

1 comentari:

Bea ha dit...

Doncs és xula la foto!!!

Les Curses més rendibles