dimecres, 13 de maig del 2009

La família creix

No, encara no em refereixo als fills...
Em refereixo a la xarxa: he adjuntat dos enllaços més. Ahir després de parlar amb el José, amic del Borja i l'Àlex i present a la majoria de tris, em va comentar que entre el grup que estan entrenant a través del DIR havien creat una web sobre triatló a Barcelona. Jo l'he mirat una mica i està prou bé: notícies, entrenaments, nutrició, protagonistes... Sigui com sigui crec que serà una bona referència per conèixer què es fa prop de la capital. L'anirem seguint. http://www.triathlonbcn.com/
Web al marge, vam quedar d'anar contactant per a fer sortidetes en bici de carretera.

L'altre me l'ha enviat el Jaume i explica les seves històries i les del Ferran (àlies Capi insolidari), i del Guille i que es diu Marica el último (curiós tenint en compte que va ser el protagonista del bloc qui va arribar el tercer, però coherent veient que no vau pujar Remences, mariques!). No us perdeu la crònica de la marxa i la Moraleja, el que sí són evitables són les fotos: si el ferro que porta el Jaume no està a l'alçada de la meva Rieju, poc li falta, fa mal a la vista ;-)
Jo crec que val més el comptekm que la bici
http://maricaelultimo.blogspot.com/
Per acabar dir que el massatge que em van fer a l'arribada va ser miraculós i he recuperat molt bé: el dilluns ja estava a la piscina fent un km a ritme tranquil, ahir una mica de trailrunning per començar a preparar-me pel cros de Collserola, i avui a rodar en grup amb gent del DIR pel matí i tirada llarga de natació per la tarda.

Les Curses més rendibles