dimecres, 20 de maig del 2009

Les agulletes passen corrent

Aquesta era la frase que deia el profe de gimnàs del cole, el Vilarroya, quan la gent no volia córrer i posava les agulletes com a excusa. Jo el diumenge vaig fer una errada de novato, vaig acabar de la suma Cursa de Collserola + bici força baldat però no suficient com per fer bé els estiraments, així doncs només arribar va ser saludar a tothom, dutxa ràpida i aperitiu. Dilluns els dos bessons i l’adductor bo es van anar carregant i ahir no havia millorat malgrat la sessió d’estiraments i massatges (electrònics) al DIR.
Amb tot tocava la tirada 30km i com que eren agulletes i no lesions (al fer estiraments no em feia mal) he decidit no trencar la rutina. Carregat de cames sortia de la feina cap a la carretera de les aigües a ritme escalfament per a recuperar bé la musculatura. La veritat és que agafat el ritme el dolor es redueix, però especialment l’adductor em fa por i no em permet augmentar el ritme malgrat que arribo tard al punt de trobada amb el Xavi i la Bea al DIR. M’acompanyen en la volta cap al Cervantes i a l’alçada de Via Augusta amb General Mitre segueixo fins a completar els 30 km.
Les sensacions han estat prou bones malgrat que és clar, m’he quedat a les portes del mur. He seguit un ritme al voltant dels 5.30. Al final, com no, uns bons estiraments.

5 comentaris:

Nacho Garcia Benavente ha dit...

No m'extranya que no facis mes de 6000 metros setmanals a l'aigua si ets fots aquestes matxacades corrents!!! 30km son molts!

Faig sesions de 3000 o mes metros

SlowPepe ha dit...

Escolta, tú, el Vilarroya no sería l'Albert Vilarroya, profe de gimnàstica i entrenador de futbol (a l'Espanyol, crec)???
Si és així, el conec, i a d'altres d'aquella escola...

Anònim ha dit...

"Feu un quadrat de 3*4!"
"Tu ets d'aquests que tiren la pedra i amaguen la pedra"
Autor conegut!
Escolta Pau ja comences a semblar el broker amb aquests entrenos que et fots, amb aquest pas deixaràs a la Bea sense marit!
Ànims i força, que no te'n falta!
Pau

Pau ha dit...

Nacho és que prefereixo fer 30 corrent que tres nedant, espero que canvii.

Josep, sí sí és ell: era (no sé si és) l'entrenador de l'equip femení de futbol de l'Espanyol. El món és petit, qui més coneixes? encara el veus? hi havia bona relació, suposo que pel meu interès per l'esport.

Pau, bones frases!! Encara estic molt lluny dels cracks: altres marques, altres volums, altres pulsacions, però faig el què puc, content amb la quantitat (correcte amb la qualitat)

Bea ha dit...

Pau, no pateixis. Per tal de que no l'abandoni, em va deixar acompanyar-lo durant 9 km. Encara fa esport amb els mindundis.

Les Curses més rendibles