divendres, 15 de maig del 2009

Sóc un pupes

Realment no surto d'una lesió que entro en una altra. Curiosament va ser la setmana en què vaig fer els 30 anys (prepara't Mònica) que em vaig fer la primera lesió important xutant una falta "definitiva" des de la frontal de l'àrea. Va ser sens dubte la més dolorosa i la contractura al quàdriceps esquerra em va deixar coix tres dies i amb molèsties mesos. Aquesta mateixa cama dreta va patir la primera lesió a l'adductor ara fa poc més d'un any, aleshores va ser en la part inferior i aquesta temporada ha estat en la superior. Els problemes al genoll anant en bici "no em preocupen" ja que a mida que entreno el dolor comença més tard, l'únic problema és que en el IM m'hi hauré d'estar moltes hores, en tot cas no em redueix el rendiment i no es trasllada, al menys en la mateixa magnitud, al running. Absolutament tot a la cama dreta, algú me la canvia?
Però la darrera lesió ha estat la més curiosa. Ara fa una setmaneta que em començava a fer mal tota la part dreta de la cara, especialment la zona de la orella i a l'alçada dels ulls, a més la mandíbula em feia mal a l'obrir i tancar (fa un cleck molt anguniós). El dolor ha anat a més i fins i tot després de natació era incapaç d'encaixar els queixals, em quedava la boca mitja oberta. Després de la visita al dentista maxilofacial m’he quedat més tranquil ja que l’important és que puc tancar bé la boca i moure la mandíbula, però que tinc l’articulació inflamada i que hauria de “cuidar-la uns dies” si no vull quedar-me com una nina inflable algun dia. Cuidar-la vol dir a més d’antiinflamatoris: no menjar coses dures com els fantàstics bocates que em prenc cada matí, ni coses com les pomes que obliguen a obrir molt la boca, i tampoc és aconsellable la natació ja que contínuament estic obrint la boca i a més de costat.
Total, que per la mandíbula m’he quedat sense la natació d’aquesta setmana, per sort havia fet ja 2.500 dels 5.000 i potser em passo per la piscina i faig una mica d’esquena. Molta sort als Ironcats! Jo aquesta setmana acabo la fase de preparació per començar la de progressió: deu setmanes per davant plena de tris super dures.

Les Curses més rendibles