dimarts, 19 de maig del 2009

Cerdanyola - Llorenç

Aquest diumenge hem fet el primer entrenament-sortida-xerrada amb el Nico. Però parlant de bicis, el primer és el primer, i en aquest cas és el restyling de la Rieju. Vaig pensar que durant aquests quatre mesos recuperar-la és una bona opció ja que és més polivalent que la Dahon, i si un matí per exemple vull fer una Rabassada abans d’anar a treballar, doncs ho faig. El cas és que dissabte anàvem amb la Bea i compràvem els colors per transformar-la en un Taxi de Barcelona, el Nico està enamorat de la Specialized Langster NY que va disfressada de Taxi de Nova York, i jo no seria menys. Colors en mà ahir vaig aprofitar que estava a Tarragona per dedicar-me a la pintura i a falta d’acabar certs detallets, aquest ha estat el resultat final. Ara falta muntar-li un manillar nou i fet.

La Rieju abans

En quan a la sortida, doncs acabada la cursa de Collserola truco al Nico i ens trobem prop del Papiol, a la recta on havíem entrenat altres vegades. Just a l’entrada de Martorell i abans de creuar el pont hi ha el trencall a l’esquerra cap a Gelida. Anem xerrant de les nostres coses, feia molt que no ens vèiem i els dos ens enrotllem per les persianes. Parlem de la Triatló de Les Angles però a ell li és impossible fer-la, així que sembla que definitivament farem Vitòria i ho haurem de deixar per l’any que ve (potser la olímpica si queden places la mateixa setmana i tinc forces).
Passat Gelida ja comencem a tirar, o millor dit tira ell i jo a roda: Sant Sadurní, Vilafranca, Sant Jaume i fins a Llorenç. Hem combinat xerrar de tant en tant amb trams de rodar ràpid i la veritat és que el vent en contra ha estat dur i jo he acabat baldat. Molt bon entrenament i en total més de 90km amb tres hores i tres quarts (més la Cursa de Collserola).
La Langster



1 comentari:

Bea ha dit...

Apart d'atleta, artista!!! Li ha quedat xulíssima la bici taxi RIEJU!!!

Les Curses més rendibles