divendres, 29 de maig del 2009

Preparats per la Marató de Perpinyà

O si més no anem cap allí. Al Nico li han faltat km com era de preveure, ja que la Titan estava molt a prop, però els pocs entrenaments que ha fet han estat de qualitat i la base la té, mentre no tingui cap problema amb els peus, aguantarà bé. En el meu cas em sento preparat, confiat en poder fer-la a un ritme correcte fins que el cos aguanti, he pogut descansar una mica aquesta setmana fent només el 80% de bici i natació que em tocava, i vaig fer el test de 30km, les cartes estan sobre la taula. He d’admetre que tinc poca pressió, fins i tot massa poca, suposo que quan un té l’objectiu de fer un Ironman, fer un terç ja no li dóna tanta importància, però espero que el meu subconscient mantingui el respecte que ha de tenir recórrer els 42km d’una marató. Patiré, no ho dubto, però espero que poc, i sobretot crec que no hauria d’arribar com en el 2007 ja que la setmana que ve he de seguir entrenant, és preferible perdre 10 minuts, un quart d’hora, el què sigui.
En fi, demà al matí sortim cap a Perpinyà amb la Bea i la Vero, anirem a la Fira i farem una mica de turisme, l’endemà totes dues ens acompanyaran amb les bicis, espero que no sigui temptador i els les hi demanem per fer algun km ;-)

Les Curses més rendibles