dimecres, 10 de novembre del 2010

Darrer dia sense carbohidrats, 3/6

Ara al Guillem li ha donat per tornar a la seva infància (és a dir reduir dos mesos) i tornar a despertar-se cada tres hores...
Pes: 75.4kg



Alimentació: Truita de dos ous amb formatge i pernil i granini de taronja/plàtan, yogurt i un tè/aperitiu, favetes amb pernil, llom gratinat i gelat de llimona amb xocolata/dues mandarines/tonyina a la planxa, pebrot i infusió d'anís amb mel.
Entrenament: 13km per les Aigües, intentant rodar proper als 4.30 per buscar sensacions de marató. Aparentment em costa massa, vull pensar però que és normal, de fet, la tira de vegades he animat als amics abans d'una prova important dient que són molèsties pròpies dels nervis. Ara m'ho he de creure jo.

5 comentaris:

Miche In ha dit...

Pau:

Michael Jordan dijo que la suerte la trabajaba cada dia entrenando duro,asi que como tu entrenas duro no necesitas suerte.Espero que el Domingo tengas un dia de los tuyos "normal" y que te salga la marca que vales.
Parece que tendrás calorcito,recuerda beber suficiente.

Mucho ánimo.
Robert

david ha dit...

Pau,
he vist al bloc d'en Kike que busques arnés de canicross, jo en tinc un que no el faig servir.
davfin@osonanet.com

Pau ha dit...

Robert,
Estoy muy de acuerdo con Jordan (faltaría más) y en el mundo del running se cumple bastante, si entrenas fuerte te sale bien la carrera, lo cual es gratificante. De todas formas como dices espero que me salga un día normal y que pueda conseguir mis objetivos, y sinó, pues nada, a cascarla que esto es un hobby.
David, t'envio un mail, gràcies

Unknown ha dit...

Ei Pauet!

Avui m'he reincorporat a la meva vida esportiva amb un Step Radical. Pensava que em moria però com que portava la teva samarreta de la mitja de Puigcerdà he aguantat fins al final.
Ànims per diumenge!
Sílvi

Pau ha dit...

I demà spinning! és que estàs "que te sales"
Moltes gràcies, ens veiem.

Les Curses més rendibles