dilluns, 22 de novembre del 2010

Corre, Forrest, corre

Per Bea


Com ja vaig comentar en l’entrada dels hipopressius, el dimarts passat la fisio em va donar l’alta del running, per tant, ja he començat (amb moderació) a entrenar. Només he sortit dues vegades, però una d’elles em va fer especial il•lusió ja que em va acompanyar el meu germà Toni, que s’ha aficionat a això del running fa relativament poc, i el tio té millor estil que jo de carrer. Com ha estat entrenant mentre que jo estava embarassada, ja té una molt bona forma... Total, que vaig anar al seu rebufo, però contenta.
I per fer-ho tot més oficial, ja he intentat dissenyar el meu calendari 2011, de moment centrat en el running, que no ens enganyem, amb un nen petit serà el que tindré més temps d’entrenar:
Sant Silvestre Barcelona (Barcelona) 31-desembre-2010 (divendres)
Cursa Atlètica Barri Sant Antoni (Barcelona) 23-gener-2011 (diumenge)
Mitja Marató de Barcelona (Barcelona) 30-gener-2011 (diumenge)
Mitja Marató de Orihuela 13-febrer-2011 (diumenge)
Cursa Nocturna dels Mussols (Sant Quirze del Vallès) 26-març-2011 (dissabte)
Cursa Bombers de Barcelona 2008 (Barcelona) 17-abril-2011 (diumenge)
Mitja Marató de la Garrotxa (Olot) 24-abril-2011 (diumenge)
Marató dels Lions Clubs Catalans (Perpinyà) 22-maig-2011 (diumenge)
Potser sóc massa optimista (serà l'eufòria), però cal fer les següents observacions: la que més il•lusió em fa és la Mitja d’ Orihuela, que és el poble dels meus pares, perquè la faré en família (Pau, els meus 2 germans casi segur i jo, a més de diferents fans), serà la presentació oficial del Guillem allà i li dedicaré al meu pare, que segur que em dona forces des d’allà dalt. La Mitja de Barcelona només la faria amb esperit de preparar la d’Orihuela, potser sense dorsal o inclús fent només 15 km, ja veurem. Si la d’Orihuela em va més o menys bé i m’obre les ganes, faria la de la Garrotxa, que deu ser molt maca. I per últim la Marató de Perpinyà si estic en bona forma i el meu PT m’ho permet. Quan el Pau i el Nico (primer convidat del blog) la vam fer, la Vero i jo els vam acompanyar en bici, i em va encantar el recorregut.
Com el dia que vaig portar a arreglar el pulsòmetre i el rellotge NIKE vaig veure aquest pòster i aquest blog té massa testosterona, afegeixo el document gràfic següent de la campanya de TIME FORCE.
Com diria el Villa del Crackòvia, MARAVILLOSO

5 comentaris:

Pau ha dit...

ja se sap, un convida a una noia a què escrigui al bloc i acaba tenint fotos del Piqué, "e lo que hi ha"

Dioni Tulipán ha dit...

Molt bé Bea,
Ja saps que la majoria de noies córren més després de tenir fills.

Ens veiem com a mínim en les primeres 3 curses !!!

Pau, la Bea encara et deixa entrar en el seu blog :-)

Xavi ha dit...

Ens veurem a:
Sant Silvestre Barcelona
Mitja Marató de Barcelona

Possibles
Cursa Atlètica Barri Sant Antoni
Cursa Nocturna dels Mussols
Cursa Bombers de Barcelona

Estic convençut que faràs un bon 2011!!

Bea ha dit...

Dennis, estoy pensando en cambiar el nombre del blog... No sé, tengo que pensar, algo como IRONFLOWERPOWER qué te parece? Pau sería el invitado del 2011 para que no se enfade, y luego serías tú, que me gustan mucho tus crónicas... Trato hecho?
Xavi, Dios te oiga, perquè haig d'admetre que de moment em canso mogollón, la veritat. Qüestió d'anar insistint. Si tinc objectius comuns amb els amics, encara m'animo més. Merci.

Dioni Tulipán ha dit...

Bea, m'agrada el nom :-)
Trato hecho !!

Les Curses més rendibles